عمومی

کنترل سلامت رانندگان توسط پلیس

تست سلامت رانندگان توسط پلیس

طرح کنترل سلامت رانندگان توسط پلیس

به دلیل بالا بردن امنیت جان مردم و مسافرین شهری و بین شهری طرح کنترل سلامت رانندگان توسط پلیس اجرا گردید. در این طرح کیت تست اعتیاد بین پلیس های گشت توزیع گردید. نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی با نشانه ها و علائم افرادی که مواد مخدر مصرف کرده اند آشنا شدند و میتوانند اقدام به انجام تست اعتیاد نمایند. 

طرح کنترل سلامت رانندگان توسط پلیس

آزمایش اعتیاد توسط پلیس

در این طرح انواع کیت 3 تستی اعتیاد ، کیت 5 تستی اعتیاد و کیت 10 تستی اعتیاد بین نیروهای پلیس توزیع شد. توسط این محصولات پلیس میتواند از طریق یک آزمایش ساده ادرار متوجه اعتیاد یا عدم اعتیاد راننده شود.  بسیاری رانندگان مشکوک در این طرح توقیف شدند تا جان مردم در امان بماند. چون بسیاری افرادی که شیشه و دیگر مواد مخدر خطرناک مصرف کرده بودند با سرعت بالا رانندگی میکردند یا توان کنترل خودرو را نداشتند.

طرح تست سلامت رانندگان توسط پلیس موفقیت آمیز بود

به کمک کیت های تست اعتیاد طرح تست سلامت رانندگان توسط پلیس با موفقیت انجام شد. بسیاری مردم نیز به خاطر اجرای این طرح از نیروهای پلیس قدردانی و تشکر کردند. سرهنگ “نوراله خادم” گفت: در صورت مثبت بودن تست راننده از ادامه رانندگی او جلوگیری میگردد و راننده ی متخلف ضمن اعمال قانون با تشکیل پرونده برای اعمال مجازات تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *