عمومی, مجله کیان تجهیز طب

روانشناسی شخصت از روی ساعت مچی افراد!

روانشناسی ساعت مچی

مبحث شخصیت شناسی یک مبحث بسیار جالب و جذاب است. خیلی ها دوست دارند از روش های ساده شخصیت شناسی برای شناخت اطرافیانشان استفاده کنند. سلیقه ما و این که چه چیزهایی را دوست داریم نشان از شخصیت ما دارد. در این مطلب می خواهیم کمی در مورد روانشناسی ساعت مچی صحبت کنیم. و خواهیم گفت که ساعتهای مچی چطور می توانند رازهایی را در مورد شخصیت افراد برای ما برملا سازند. با دانستن این موارد نکات جالبی را در مورد اطرفیانتان خواهید دانست. شاید این موارد را می دانستید اما به آن دقت نکرده بودید. و یا شاید به مواردی اطلاع پیدا کنید که تا امروز نمی دانستید. مواردی که شاید در آینده به دردتان بخورد.

روانشناسی ساعت مچی

ساعت مچی مربع یا چهارگوش

برخی افراد دوست دارند حتما ساعت هایی استفاده کنند که صفحات نمایش مربعی یا چهار گوش دارند. این ساعتها در مقابل ساعتهای دایره ای بسیار کم تر هستند. اما خب به هر حال مخاطب خاص خود را هم دارند. اما چه کسانی از این ساعت ها استفاده می کنند. شاید جالب باشد بدانید که افرادی که بسیار سخت گیر و منظبط هستند در پیدا کردن ساعتهای مچی به این شکل بسیار می گردند. روانشناسی ساعت مچی به ما می گوید که این افراد همیشه به دنبال برنامه ریزی هستند. اما گاهی آن قدر به برنامه ریزی فکر می کنند و برای آن وقت می گذارند گاهی فرصتی برای انجام کارهایشان را از دست می دهند. بله! زیادی حساس بودن کار دست این افراد می دهد. افرادی که به ساعتهای چهارگوش علاقه دارند اهل ریسک کردن نیستند. آن ها دوست دارند یک حقوق ثابت داشته باشند و در یک شغل مطمئن و یک شرکت مطمئن کار کنند. از شرکت در دورهمی های خیلی شلوغ خیلی خوششان نمی آید. اما گاهی به خاطر خانواده دوستانه خود به این میهمانی ها می روند. این افراد در کمک کردن به دیگران بسیار حساس هستند و اگر مشکلتان را با آن ها درمیان بگذارید سریعا به کمک شما می شتابند. 

ساعتهای مچی بسیار متنوع هستند. این کالاها در رنگ بندی ها و شکل ها و شمایل مختلفی تولید می شوند. یکی از مواردی که این ساعتها را از یکدیگر متمایز می کنند رنگ بند و یا جنس بند آن هاست. انواع بندهای چرمی، پارچه ای و یا استیل در مورد این ساعتها وجود دارد. و هر کسی با توجه به سلیقه و یا مورد استفاده اش یکی از آن ها را بر می گزیند. روانشناسی ساعت مچی در مورد کسانی که ساعتهای با بندهای چرمی را انتخاب می کنند نکات جالبی به ما می گوید. این افراد به خودشان بسیار اهمیت می دهند. هرگز خود را فدای دیگران نمی کنند. برای راحتی و وقت خودشان بسیار ارزش قائل هستند. دوست ندارند به خاطر دیگران خیلی زودتر از خواب بیدار شوند. هرچند اگر پای کمک کردن وسط باشد به ناچار این کار را انجام می دهند. افرادی که ساعتهای با بندهای چرم طبیعی یا مصنوعی را دوست دارند افراد ساده ای هستند. از دورویی و دروغ بیزار هستند. روی هدف و کارشان بسیار متمرکز هستند. دوست ندارند در ساعت اداری صحبت غیر کاری کنند. و همین طور دوست ندارند مسائل و مشکلات کار را با خود به داخل خانه بیاورند. بسیار خانواده دوست هستند.

روانشناسی ساعت مچی با بند چرمی

روانشناسی ساعت های پر زرق و برق

برخی از ساعتهای مچی کم از جواهرات ندارند. این ساعتها هم در بین ساعتهای مردانه و هم در بین ساعتهای زنانه زیاد هستند. ساعتهایی طلایی رنگ و براق و یا پر از نگین ها و رنگ های خاص که جلوه خاصی بر روی دست دارند. حال نوبت روانشناسی ساعت در مورد علاقه مندان به این جور ساعتهای مچی رسیده است. برخی دوست دارند ساعتشان بسیار پر جلوه و مجلل باشد. آن قدر که تلالو و درخشش آن از دور دست ها نیز چشم را خیره کند. افرادی که این ساعتها را دوست دارند افرادی ساده و دوست داشتنی هستند. اما همیشه دوست دارند دیده شوند و خوش هم دیده شوند. عاشق این هستند که به عنوان کارمند نمونه اعلام شوند و جایزه ای دریافت کنند. و عاشق این هستند که افتخارات و تجارت خودشان را برای دیگران تعریف کنند. هر چند ممکن است در تنهایی احساس ضعیف بودن داشته باشند. این افراد تمام تلاش خود را می کنند که احساسات خود را سریعا به دیگران نشان ندهند. حتی اگر از ماجرایی ناراحت هستند ترجیح می دهند که دور از چشم دیگران گریه کنند. یک ویژگی منفی در مورد این افراد این است که به حرف دیگران بیش از حد اهمیت می دهند. و مدام نگران هستند که اگر فلان کار را کردند دیگران چه ها خواهند گفت. 

ساعت مچی سفید (بند یا صفحه نمایش)

ساعتهای با صفحه نمایش سفید و یا با بند سفید نیز طرفداران زیادی دارند. روانشناسی ساعت می گوید که افرادی با سلیقه های خاص به دنبال این ساعت ها هستند. افرادی که ریسک پذیر هستند و دوست دارند تفریحات و ورزش های هیجان انگیز انجام دهند. افرادی دوست داشتنی که دوستی و معاشرت با آن ها بسیار دلچسب است. این افراد کمی ولخرج هستند. به همین خاطر با وجود برنامه ریزی های زیادی که برای پول دارند بسیار پیش می آید که کم بیاورند. کمی تبل هستند و گاهی با وجود این که لباس های زیادی دارند مدت ها یک لباس را می پوشند؛ تنها به این دلیل که زمان کافی برای اتو کردن یک لباس دیگر را ندارند. برای هر کاری سنگ تمام می گذارند. اگر بخواهند یک میهمانی تدارک ببینند برای درست کردن تمام غذاها بسیار زحمت می کشند. یا اگر کاری را به آن ها بسپارید با جان و دل آن را انجام می دهند. گویی کار خودشان است. یک ویژگی منفی در مورد این افراد این است که گاهی زبانشان سریع تر از ذهنشان کار می کند. ممکن است به سرعت عصبانی شوند و سر شما داد بزنند. اما به سرعت پشیمان شوند و از دلتان در بیاورند. البته بیشتر با رفتارشان از شما عذر خواهی می کنند!

روانشناسی ساعت مچی سفید

رنگ سبز یک رنگ پر طرفدار است. این رنگ هم در بین جوان ها و هم در بین کهنسالان رنگی محبوب است. یک رنگ جذاب و دوست داشتنی که هم خانم ها و هم آقایان آن را دوست دارند. حال بد نیست به روانشناسی ساعت مچی در مورد طرفداران رنگ سبز بپردازیم. افرادی که این ساعتها را دوست دارند افرادی عمیق هستند. افرادی صاحب فکر و اندیشه که صحبت هایشان نیز گواه از این دارد که چقدر فروتن و وارسته هستند. به معنویات بسیار می اندیشند. عاشق خیر خواهی هستند و دوست دارند دیگران را با یکدیگر آشتی دهند. یک ویژگی منفی در مورد این افراد این است که به خاطر همان خیر خواهی در مورد زندگی دیگران بسیار پرس و جو می کنند. به همین خاطر برخی آن ها را افرادی فضول و یا حتی حسود می دانند. طرفداران رنگ سبز دوست دارند بیشتر وقت و زمان خود را با خانواده بگذرانند. اولویت آن ها خانواده و اعضای خانواده شان است. اما اگر فرصتی باشد حتما آن را برای دوستان خود نیز می گذارند.

روانشناسی ساعت های فانتزی (زرد، صورتی، نارنجی و…)

برخی نیز دوست دارند ساعتهایی با رنگ ها و شمایل فانتزی و یا ملایم استفاده کنند. ساعتهایی به رنگ هایی چون صورتی روشن و آبی روشن و یا نارجی و پرتقالی که هم خاص و هم جذاب هستند. روانشناسی ساعت مچی های فانتزی می گوید که این افراد بسیار احساساتی هستند. دوست دارند قلبشان برایشان تصمیم بگیرد. هرگز احساسات خود را فدای عقل و منطق نمی کنند. این افراد شاید از جانب دیگران نقد شوند. اما خود از زندگی خود راضی هستند و احساس خوبی دارند. عاشق این هستند که دوست داشتن و احساسات خود را به دیگران نشان دهند. و از این کار اصلا خجالت نمی کشند. دوست دارند از دیگران بابت زحماتشان تشکر کنند و واقعا قدردان دوستان و آشنایان خود هستند. دوست دارند روحیه مثبت خود را در هر شرایطی حفظ کنند. و این روحیه باعث می شود که حتی در شرایط سخت کم نیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *