جنسی و زناشویی, خواص خوراکی ها, عمومی, مجله کیان تجهیز طب

تست بارداری با سیر در خانه

تست بارداری با سیر

تست بارداری با سیر یک روش قدیمی است که از آن برای مشخص کردن باردار بودن یا نبودن یک خانم استفاده می شده است. این روش یک روش بسیار بسیار کهن است که اولین باری که انجام شده است به خیلی سال ها پیش باز می گردد. این روش در کتاب های طب سنتی نیز به عنوان یک روش خانگی قدیمی برای فهمیدن باردار بودن آورده شده است. حال می خواهیم این آزمایش خانگی را به شما آموزش بدهیم. اگر در حال اقدام برای بارداری هستید حتما خیلی دوست دارید بدانید که آیا این اقدام ها موفقیت آمیز بوده اند یا خیر. آیا نتیجه ای داشته اند و شما باردار هستید یا خیر. می توانید زودتر به مادر شدنتان پی ببرید و از این اتفاق خوشحال باشید.

روش انجام تست بارداری با سیر

برای این آزمایش خانگی تنها نیاز به سیر دارید. دقت کنید که سیرها سالم باشند و حبه های سیر ضربه نخورده باشد. همچنین نباید خط و خطوطی پیدا کرده باشند. دانه های مرواریدی سیر باید صاف و یک دست و کاملا سالم باشند. در غیر این صورت نمی توانید از آن ها استفاده کنید. در تست بارداری با سیر پوست کندن سیر ها بسیار مهم است. در پوست کندن دقت کنید. هرگز نباید با چاقو یا دست باعث زخمی شدن دانه های سیر شوید. همان طور که گفتیم سالم بودن سیرها بسیار بسیار مهم است. یک حبه سیر را وارد واژن کنید. به صورت شیاف واژینال داخل واژن کنید و مدتی صبر کنید. باید مدتی حداقل 15 دقیقه بگذرد. برای بی خطا بودن آزمایش مدتی بیشتر در حدود نیم ساعت نیز می توانید صبر کنید. اما زمان را بیشتر نکنید. چرا که بودن سیر ممکن است باعث سوزش و یا آزار شود. اگر فردی که نزدیک شماست از دهان شما بوی سیر استشمام کند شما باردار نیستید. اما اگر متوجه بوی سیر از دهانتان نشود باردار هستید.

آیا تست بارداری با سیر دقیق است؟

این روش توسط ابن سینا ابداع شده است. کسی که در طب سنتی یک نابغه بوده است. و از کتاب هایش هنوز به عنوان یکی از مرجع ها استفاده می کنند. وی روش تست بارداری با سیر را به عنوان یک روش مطمئن خانگی معرفی کرده است. اما باید توجه کنید که همه چیز به شرایط و موقعیت شما نیز بستگی دارد. اگر هنوز نطفه ای شکل نگرفته باشد ممکن است خیلی از این آزمایش نتیجه نگیرید. بدیهی است که مثل تست های دیگر باید مدتی صبر کنید. صبر داشته باشید. زمان همه چیز را به شما می گوید. ماه پشت ابر نمی ماند. بالاخره متوجه می شوید که مادر شده اید. پس استرس و نگرانی های الکی را از خود دور کنید. عجله نکنید و صبور باشید تا بهترین زمان تست مشخص شود. بدیهی است که بهترین چیز و مطمئن ترین روش برای این که بدانید مادر هستید یا خیر آزمایش خون است.

به خودتان تلقین نکنید!

بسیاری از خانم هایی که در آرزوی فرزند هستند به دنبال نشانه ها می گردند. این گشت و گذار های بیش از حد باعث می شود تا هر نشانه را بخواهند به بارداری شان ربط دهند. و به دنبال هر روشی هستند تا زودتر به آن ها بگوید که مادر شده اند. توجه کنید که استرس و نگرانی یکی از بدترین چیزها در این زمان است. و خود می تواند از احتمال بارداری بکاهد. تست حاملگی با سیر و یا تست های دیگر و یا هر روشی که شاید به ایشان نشانه ای از فرزند بدهد را بارها تست می کنند. این کارها و بیش از حد جست و جو کردن در مورد نشانه ها اصلا کار درستی نیست و می تواند باعث نا امیدی شود.

تست های داروخانه ای 

توجه کنید که سیر ممکن است کمی خراشیده شده باشد اما شما متوجه نشوید. پس تست بارداری با سیر دقیق است اما اگر درست انجامش ندهید ممکن است خطراتی داشته باشد. پس توصیه می کنیم که از تست های بهتر که در داروخانه ها نیز می توانید تهیه کنید استفاده کنید. بسیاری از این تست ها دقت خیلی خوبی دارند. به طور مثال بی بی چک مدیکور یکی از بهترین هاست و باردار بودن و یا نبودن را با دقت 99.8 درصد به شما می گوید. در وب سایت کیان تجهیز طب نیز می توانید این محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنید. امیدواریم که اگر منتظر فرزندی هستید خیلی زود نوید آمدنش را بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *