معرفی محصولات

رویال کنین ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد

رویال کنین ساخت کجاست

در این مطلب می خواهیم در مورد یک برند معروف تولید کننده محصولات غذایی صحبت کنیم. نامی که شاید خیلی شنیده باشید. به خصوص این روزها این نام در فروشگاه های اینترنتی مختلف بیشتر دیده و شنیده می شود. برندی به عنوان Royal Canin که نامی درخشان است. کمی در باره شرکت تولید کننده و محصولاتش صحبت خواهیم کرد. و به اختصار خواهیم دانست رویال کنین ساخت کجاست و چه چیزهایی تولید می کند. حیطه کاری اش تولید چه جور غذاهایی است و از نظر کیفی چگونه است.

رویال کنین ساخت کجاست و از کجا آمده است

برای آشنایی بیشتر بهتر است ببینیم چه کشوری این برند را تولید کرده است. رویال کنین ساخت کجاست و چند سال سابقه دارد. این برند متعلق به یک گروه و شرکت فرانسوی است. در واقع شرکت مارس اینکوپوریتد روزی تصمیم گرفت محصولات دیگری را هم تولید کند. نام مارس را حتما شنیده اید. شکلات های خوش طعمی که تولید می کرد برای خیلی از ما خاطره ساز شده است. این شرکت محصولات قندی و شیرین چون شکلات ها و کیک و کلوچه تولید می کرد. در حیطه کاری اش هم خیلی موفق بود. روزی این ایده به ذهنشان رسید که محصولات غذایی برای پت یا همان حیوانات خانگی هم تولید کنند. فرانسوی ها عاشق سگ و گربه بودند و نیاز بود غذاهای خوبی برای این حیوانات اهلی وارد بازار شود. در آن زمان هم برندهای زیادی نبودند که غذاهای پت را با کیفیت خوب تولید کنند. در واقع غذاها کامل نبودند. شرکت مارس تصمیم گرفت برندی را زیر مجموعه خودش ایجاد کند. این برند بعدترها نام Royal Canin به خودش گرفت. برندی که هر روز هم بر موفقیتش افزوده شد. شرکت مارس از یک جراح دامپزشک به نام ژان کاتاری درخواست کرد که در تولید غذا به آن ها کمک کند. این شخص یعنی ژان کاتاری بود که برند رویال کنین را به اینجا رساند. وی اطلاعات خوبی در مورد حیوانات خانگی داشت. و می دانست که حیوانات خانگی چه مواد غذایی را نیاز دارند. به همین خاطر توانست محصولات غذایی بی نظیری را برای اولین بار بسازد.

غذای خشک رویال کنین اولین و بهترین

این برند برای اولین بار غذای خشک را برای سگها و گربه ها تولید کرد. غذاهایی کامل که هرگز به مانندشان نیست. این برند آن قدر موفق بود که به سرعت در همه جای دنیا شناخته شد. خود شرکت مرس هم فکرش را نمی کرد این برند ثانوی و جدید تر به این جا برسد. تا جایی که صدای بلند و آوازه اش حتی از مرس هم بیشتر شود. دامپزشکی که این برند را ایجاد کرد و روی محصولات کار کرد کار دامپزشکی اش را هم رها کرد. او یک مطب دامپزشکی داشت. مطب را تعطیل کرد و تمرکزش را بر روی تولید غذاهای خشکی کامل گذاشت. غذاهایی که به غیر از تامین مواد معدنی به درمان مشکلات و بیماری های حیوانات خانگی می پرداختند. هم چنین آن قدر کامل و خوشمزه بودند که هر سگ و گربه ای خیلی زود به آن ها علاقه مند می شد. دانستیم رویال کنین ساخت کجاست و چه کسی این جور غذاها را ابداع کرد. کارخانه تولید کننده اصلی اش در فرانسه است. و شرکت فرانسوی Royal هر روز تیراژ بالایی از این غذاهای خشک را وارد بازار می کند.

رویال کنین ساخت کجاست؟ فرانسه،ایتالیا، اسپانیا یا….؟

این برند با سرعتی که خود سازنده هم پیش بینی اش را نمی کرد پیشرفت کرد. آن قدر فروش رفت که حجم تولیدی شرکت فرانسوی کفاف نمی داد. و نمی توانست نیاز بازار را برآورده سازد. به همین خاطر کارخانه های دیگری نیز در کشورهای دیگر ساخته شد. آن ها نیز محصولات را با همان کیفیت و با همان ویژگی های اصلی تولید کردند. اگر کسی از شما بپرسد رویال کنین ساخت کجاست باید بگوییم همه جای دنیا. بله شرکتهای تولیدی رویال و کارخانه هایش آن قدر زیاد هستند و هر روز زیاد تر می شوند که نمی توان آن ها را شمرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *