اخبار و مقالات کرونا

واکسیناسیون 9 تا 12 سال در حال انجام است

واکسیناسیون 9 تا 12 سال

استاندارد تهران، حسین منصوری در جلسه ای در مورد اقدامات لازم برای پیش گیری سرعت رشد کرونا در کودکان صحبت کرد. وی گفت واکسیناسیون 9 تا 12 سال در حال انجام است. خانواده ها با فرزندانشان برای واکسن زدن مراجعه کنند. سویه امیکرون در مورد کودکان خطرآفرین تر است. همچنین به دلیل حساس تر بودن کودکان، این نمونه می تواند باعث اتفاقات بدی شود. پس خانواده ها ترس از واکسن زدن به بچه هایشان را کنار بگذارند و آن ها برا به مراکز تزریق ببرند. وی همچنین گفت: تنوع واکسن برای بچه ها نیز وجود دارد. خانواده ها می توانند خود نوع واکسنی که می خواهند را انتخاب کنند. واکسن با رضایت والدین به کودکانشان تزریق می شود.

وی همچنین گفت که واکسیناسیون 9 تا 12 سال واجب است. چرا که کودکی که واکسن نزده است ایمنی زیادی در برابر امیکرون نخواهد داشت. و با توجه به این که ممکن است در مدارس نیز رفت و آمد داشته باشد می تواند این ویروس را به دیگر کودکان منتقل نماید. در بسیاری مدارس تنها یک کودک باعث ابتلای همه کلاس شده است. و این موضوع اگر ادامه دار باشد همه مدارس خود به خود و بدون ابلاغیه های رسمی تعطیل خواهند شد. نباید بگذاریم کار به آنجا برسد. با واکسن زدن می توانیم بچه هایمان را در برابر امیکرون ایمن نماییم. ویروسی که بسیاری از بچه ها را درگیر کرده است.

توصیه می کنیم به بچه ها آگاهی های لازم داده شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از خودشان مراقبت کنند. استفاده از ماسک سه بعدی کودک با لایه های ملت بلون متعدد می تواند خطر امیکرون را در مورد ایشان کمتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *