پوست، مو و زیبایی

ترکیب روغن زیتون و عسل برای براق شدن موها

روغن زیتون و عسل برای مو

اگر دیگر برق طبیعی در موی شما وجود ندارد یعنی موی شما آسیب دیده است. شستن مو با شامپوهای غیر استاندارد و یا شستن بیش از حد می تواند دلیل این مشکل باشد. رنگ و دکلره کردن مو نیز گاها باعث از دست رفتن برق طبیعی مو می شود. اگر موی شما به این صورت در آمده است بهتر است مراقبت را شروع کنید. استفاده از محصولات مراقبتی چون ماسکها باعث درخشش دوباره مو می شود. در این مطلب می خواهیم یک ماسک طبیعی را معرفی کنیم. ماسکی خانگی که به رفع مشکل کدر شدن مو کمک می کند. ترکیب روغن زیتون و عسل برای مو درست مثل یک ماسک حرفه ای تقویت کننده عمل می کند. ماسکی که درخشش را دوباره به موهای شما باز می گرداند. به سادگی می توانید این ماسک را در خانه بسازید و با آن موهایتان را درخشان و شاداب نمایید.

ماساژ روغن زیتون و عسل برای مو

روغن زیتون در بسیاری از کرمها و لوسیونها و ماسکهای تقویت کننده پوست سر و موها به کار می رود. عسل نیز یک معجزه عالی از طبیعت است که موها را به خوبی تقویت می کند. ترکیب روغن زیتون و کمی عسل به مانند یک ماسک تقویت کننده عمل خواهد کرد. کافی است این ترکیب جالب را درست کرده و با آن پوست کف سر و موها را ماساژ دهید. پس از چند بار استفاده از این ماسک خانگی خواهید دید که چقدر حال موهایتان بهتر خواهد شد. پس از گذشت مدتی در حدود سی دقیقه موهایتان را بشویید. دقت کنید که به خوبی موها و پوست کف سرتان پاکیزه شده باشند.

روغن زیتون + عسل + سرکه سیب

می توانید ماسک روغن زیتون و عسل برای مو ها را کمی هم غنی تر و کامل تر کنید. کافی است کمی هم سرکه سیب به آن بیفزایید. در این صورت به یک ماسک بسیار کامل تر بدل خواهد شد. ماسکی که حتی از مشکلاتی چون شوره سر نیز پیش گیری به عمل می آورد. این ماسک کامل را به خوبی به پوست سر و موهایتان بمالید. به آرامی با انگشتان دست کف سر را به خوبی ماساژ دهید. ماساژ را به آرامی انجام دهید و به پوست سر خود فشار وارد نکنید. سپس به آرامی موهایتان را از بالا به پایین با این ماسک خانگی ماساژ دهید. پس از سی ثانیه دوش بگیرید و موهایتان را بشویید. اگر موهای رنگ شده ای دارید که کدر شده اند از شامپوهای تخصصی چون شامپو کراتین استفاده کنید. هرگز با یک شامپوی بدون خاصیت که تنها شویندگی دارد موهایتان را شست و شو ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *