جنسی و زناشویی

درمان تنبلی تخمدان با خوراکی ها

درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی و خوراکی ها

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از خانم ها شایع است تنبلی تخمدان است. این مشکل متاسفانه در چند سال اخیر بیشتر هم شده است. به طور تقریبی می توان گفت که از هر 20 خانم یک نفر به مشکل تنبلی تخمدان دچار است. این رقم متاسفانه آمار خوبی نیست. همچنین تحقیقات دیگر نیز نشان می دهد که حدود 70 درصد از کسانی که به این مشکل دچار هستند اصلا از وجود آن خبر ندارند. درحال حاضر تنبلی تخمدان یکی از مشکلات جدی باروری محسوب می شود. در این مطلب می خواهیم کمی درمورد درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی و خوراکی ها بپردازیم. در پزشکی قدیمی و سنتی روش های زیادی برای از بین بردن این مشکل وجود دارد. در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی و خوراکی ها

جایگزین کردن گوشت گوساله با گوسفند

گوشت گوسفند و درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی

استفاده از گوشت گوساله به دلیل طبع سرد به افرادی که از مشکل تنبلی تخمدان رنج می برند زیاد توصیه نمی شود. حتی در کتاب های اسلامی نیز در این باره صحبت های زیادی شده است. برای درمان تنبلی تخمدان با طب اسلامی خوردن گوشت گوسفند به جای گوساله توصیه شده است. گوشت گوسفند طبیعتی گرم دارد. به همین دلیل به شما کمک می کند که از شر تنبلی تخمدان راحت تر خلاص شوید.

درمان تنبلی تخمدان با ماریانا

درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی و ماریانا

یکی از دلایلی که تخمدان تنبل می شود وجود باکتری ها و عوامل آلوده کننده میکروبی در ناحیه داخلی است. گیاه ماریانا قادر است در کمترین زمان ممکن این آلودگی ها را پاک کند. در کتاب های طب سنتی ابوعلی سینا ماریانا به عنوان دارویی برای درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی معرفی شده است. ماریانا را می توانید به شکل پودری از عطاری ها تهیه کنید. این گیاه را بجوشانید. سپس آب جوشیده را صاف کنید. این آب را در ظرفی بزرگ ریخته و اجازه دهید سرد شود. سپس در آن بنشینید. البته که داروهای بسیار قوی دیگری نیز از ماریانا ساخته شده است. یکی از روش های ساده استفاده از شیاف ماریانا است. این شیاف که از ماریانای طبیعی ساخته شده است بسیار آسان استفاده می شود. شیاف گیاهی ماریانا به صورت واژینال مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که مدتی این شیاف در داخل واژن قرار گیرد آلودگی های میکروبی را از بین می برد.

استفاده از روغن زیتون طبیعی

درمان تنبلی تخمدان با طب اسلامی و روغن زیتون

تا حد امکان روغن زیتون طبیعی استفاده کنید. روغن زیتون را می توانید همراه با برنج و پلو یا سالاد و هر چیز دیگری که دوست دارید استفاده نمایید. خواص بی نظیر روغن زیتون باعث می شود که مشکل شما زودتر حل شود. برای درمان تنبلی تخمدان با طب اسلامی و سنتی روغن زیتون نیز توصیه شده است. فقط توجه کنید که از روغن زیتون طبیعی بودار به جای روغن های زیتون صنعتی و بی بو استفاده شود.

شربت خاکشیر و عسل صبحانه

درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی و خاکشیر

مقداری خاکشیر خیس کنید. هر روز شربت خاکشیر درست کنید. می توانید از عسل برای شیرین کننده به جای شکر استفاده نمایید. این شربت معجره آسا برای درمان تنبلی تخمدان معجزه می کند. این شربت را هر روز صبح به صورت ناشتا استفاده کنید. ترکیب خاکشیر و عسل معجزه می کند.

مصرف خرما و مویز

خرما و درمان تنبلی تخمدان با طب اسلامی

سعی کنید از شیرینی های طبیعی به عنوان میان وعده استفاده کنید. خیلی از بانوان عادت دارند از قند و شیرینی های صنعتی همراه با چای و نوشیدنی استفاده کنند. خیلی راحت می توانید خرما و مویز را همراه با نوشیدنی های گرم خود استفاده نمایید. خرما و مویز خواص فوق العاده ای دارند. این دو خوراکی خوشمزه طبیعتی گرم هم دارند. به همین دلیل از قدیم برای درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی استفاده می شده اند. 

زنجبیل و درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی

زنجبیل و درمان تنبلی تخمدان با طب سنتی

شاید شما نیز زنجبیل را با گرما و حرارتش بشناسید. طبیعت زنجبیل بسیار گرم است. به همین دلیل برای درمان تنبلی تخمدان توصیه می شود. می توانید چای خود را با زنجبیل دم کنید. همچنین می توانید در غذاهای خود به عنوان ادویه گرم از زنجبیل استفاده کنید. حتی روغن زنجبیل نیز در عطاری ها یافت می شود. می توانید هر شب ناحیه زیر شکم خود را با روغن زنجبیل ماساژ دهید. 

دیدگاهی در مورد “درمان تنبلی تخمدان با خوراکی ها

  1. مریم.م گفت:

    چند سال کیست و تنبلی داشتم اضافه وزن و موی اضافه و ریزش موی سر و عوارض متعدد. خانم بایرامی از اردبیل برام ساپزکس فرستاد خیلی از علائم از بین رفت

    1. مدیر سایت گفت:

      ممنون از ثبت نظرتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *