عمومی

توهم خزیدن حشرات در اثر مصرف شیشه!

توهم حشرات و مصرف شیشه

شیشه نام یکی از مواد مخدر صنعتی است. ماده ای بسیار خطرناک که عواقبی ترسناک دارد. عواقبی جبران ناپذیر که زندگی فرد معتاد و اطرافیانش را تهدید می کند. همان طور که می دانید یکی از عواقب بد اعتیاد به مواد مخدر توهم است. به خصوص در مورد نمونه های صنعتی این توهم بسیار شدید و ترسناک است. در این مطلب می خواهیم کمی در باره توهم حشرات و مصرف شیشه صحبت کنیم. مطلبی که شاید کمتر به گوشتان خورده باشد. بله فرد مبتلا به شیشه گمان می کند که حشرات می خواهند به او آسیب برسانند. و در خواب و بیداری حشرات موذی را می بیند و احساسشان می کند. حس می کند این حشرات همه جا هستند. در زیر تخت و زیر فرش و… و می خواهند به او آسیب برسانند. او گمان می کند حشرات نه تنها برای او بلکه برای خانواده اش هم خطرناک هستند. اما دیگران این حشرات را نمی بینند. او در باره حشرات صحبت می کند و از این که دیگران او را نمی فهمند و درکش نمی کنند ناراحت و پریشان می شود. چه طور می شود حشراتی که صدایشان را شنیده وجود نداشته باشد. چطور دیگران تنها او را نصیحت می کنند. او از این موضوع سخت عصبانی می شود. و شاید به ناچار دیگر درباره اش هم صحبت نکند. گرچه این موضوع از درون وی را رنج می دهد.

توهم حشرات و مصرف شیشه یک موضوع همیشگی است. موضوعی که تمامی افراد معتاد به این ماده خطرناک تجربه اش می کنند. این توهم با مصرف بیشتر مواد بدتر هم می شود. یعنی هر چه فرد بیشتر شیشه استفاده کند توهمش بیشتر می شود. کم کم صدای خزیدن حشرات را می شنود. تا جایی که دیگر نمی تواند آسوده بخوابد. حتی هر شب خواب می بیند حشرات به او حمله ور می شوند و او را می گزند. این توهم هر روز بیشتر می شود. هر چه فرد بیشتر در دریای اعتیاد به شیشه غرق می شود این توهم خطرناک تر می شود. تا روزی می رسد که وی حس می کند حشرات در زیر پوست او می خزند. حشرات وارد بدن او شده اند. و حالا دارند وی را آزار می دهند. کم کم شروع به جنگ با این حشرات موذی می کند. چاقویی بر می دارد و دست و بدن خود را خراش می دهد. می خواهد حشراتی که در زیر پوست هستند را از بین ببرد. اما با این کار خود را مورد آسیب قرار می دهد. و می تواند به یک خود کشی نا خواسته هم دست بزند.

متاسفانه با وجود اطلاع رسانی هایی که در مورد مضرات مواد مخدر انجام می شود هنوز هم عده ای هر روز درگیر می شوند. تا زمانی که خود فرد نخواهد دیگران نمی توانند وی را مجبور به استفاده کنند. خدا کند روزی برسد که هیچ کس دست به مصرف این مواد مخدر خطرناک نزند. موادی که خانواده هایی را ویران کرده اند. موادی که خیلی ها را به کام مرگ کشانده اند. توهم حشرات و مصرف شیشه بسیار موضوع جدی است. اگر یکی از اطرافیانتان چنین موضوعی را مطرح می کند به جای نصیحت رفتار وی را زیر نظر داشته باشید. می توانید از او بخواهید تست اعتیاد بدهد. بسیاری از تست های خانگی را می شود راحت در خانه انجام داد. تست هایی که با نمونه ادرار به راحتی قابل انجام هستند. نام علمی شیشه مت آمفتامین است. از داروخانه ها و بسیاری از وب سایت های پزشکی می توانید کیت مت آمفتامین تهیه کنید. و به راحتی می توانید مطمئن شوید فردی که به او ضن دارید به اعتیاد دچار شده است یا خیر. هر چه زودتر متوجه شوید امکان رهایی راحت تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *