آزمایشگاهی, عمومی

نشانه های اعتیاد به شیشه

اعتیاد

ماده مخدر شیشه یکی از خطرناک ترین گونه های مواد مخدر است. نام علمی این ماده مت آمفتامین (Methamphetamine) است. این ماده در بین مردم با نام شیشه شناخته میشود. که ترجمه انگلیسی crystal است. این ماده مخدر به طور مستقیم روی اعصاب تاثیر میگذارد. در واقع با تاثیر مستقیم روی مغز باعث ایجاد حس هیجان و شادی کاذب در فرد میشود. در ادامه با مضرات و نشانه های اعتیاد به شیشه آشنا خواهیم شد.

کم شنوایی یا اشتباه شنیدن

اشتباه شندین | علائم اعتیاد به شیشه

شیشه یا مت آمفتامین درک شنیداری را دچار اختلال میکند. یکی از علائم اعتیاد به شیشه اختلالات شنیداری است. افراد معتاد به شیشه در جواب سوال دیگران ممکن است پاسخی بی ربط بدهند. همچنین به دلیل کج فهمی به دیگران بدبین میشوند و تهمت هایی به دیگران میزنند که ممکن است خانمان سوز باشد.

توهم بسیار شدید!

توهم | نشانه های اعتیاد به شیشه

توهم یکی از بارزترین نشانه های اعتیاد به شیشه است. افراد با مصرف شیشه دچار توهم و اختلالات دیداری می شوند. زندگی با یک معتاد به شیشه بسیار خطرناک است. زیرا ممکن است به جای میوه سر فرزند خود را ببرد. به همین دلیل بهتر است در کنار این افراد نخوابید و تا جای ممکن از آنها فاصله بگیرید.

کاهش اشتها

کاهش اشتها یکی از علائم اعتیاد به شیشه

بی اشتهایی یکی از علائم اعتیاد به شیشه است. فرد معتاد به شیشه نسبت به غذا تمایلی از خود نشان نمی دهد. این کاهش اشتها به خصوص در روز بیشتر از شب است. مصرف این ماده مخدر به تدریج فرد را بسیار ضعیف و لاغر میکند. همچنین سیستم ایمنی را ضعیف میکند.

تشخیص حرفه ای اعتیاد به شیشه

به وسیله تجهیزاتی به نام کیت تشخیص این ماده مخدر به راحتی میسر میشود. کیت شیشه یا همان کیت مت آمفتامین از طریق ادرار وجود این ماده مخدر در بدن را به دقت بررسی میکند.

اما بسیاری از مواد مخدر نشانه های مشابهی مانند توهم و بدبینی و… دارد. برای تشخیص مهمترین مواد مخدر به طور معمول از کیت 5 تستی اعتیاد استفاده میشود. کیت 5 تستی اعتیاد برای تشخیص مورفین، آمفتامین، مت آمفتامین، متادون، ترامودول/حشیش مورد استفاده قرار میگیرد.

دیدگاهی در مورد “نشانه های اعتیاد به شیشه

  1. ویدائو گفت:

    عالیی بود مث همیشه

    1. مدیر سایت گفت:

      خوشحالیم که مطالب مورد توجهتون قرار گرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *