پوست، مو و زیبایی

موهای رنگ شده را با روغن نارگیل نرم کنید

روغن نارگیل برای موی رنگ شده

موها پس از رنگ شدن دیگر مثل قبل نیستند. ترکیبات شیمایی که در رنگ ها استفاده می شود به ساقه مو آسیب می زند. شاید این آسیب برای برخی افراد زیاد مشهود نباشد. اما برخی نیز خشکی های شدید مو را تجربه می کنند. شکنندگی مو، موخره، ریزش مو، شانه نشدن و گره های زیاد از آسیب هایی است که رنگ مو به موها می زند. این آسیب ها را می توان با مراقبت هایی کم تر کرد. استفاده از شوینده های مناسب موهای رنگ شده باعث بهتر شدن حال و روز موها می شود. شامپو کراتین نیز گزینه خوبی است و شانه پذیری مو را راحت تر می کند. این شامپوها به خصوص برای کسانی که موهایشان وز می شود بسیار مناسب هستند. اما روش های طبیعی نیز کارایی زیادی دارند. روغن های گیاهی زیادی وجود دارند که باعث افزایش لطافت مو می شوند. به طور مثال روغن نارگیل برای موی رنگ شده باعث نرم تر شدن موها می شود. این روغن گره های مو را هم کمتر می کند.

روغن نارگیل برای موی رنگ شده

روغن نارگیل برای موی رنگ شده یک روغن بسیار عالی است. ترکیبی فوق العاده که تمامی اسید های چرب مورد نیاز مو را در خودش دارد. هم چنین با تزریق ویتامین های مفید به تارهای مو و پوست سر باعث تقویت مو ها می شود. اگر پوست سرتان حساس شده است و یا بیش از حد خشک است از روغن نارگیل استفاده کنید. پوست کف سرتان را با روغن نارگیل ماساژ دهید. خواهید دید که التهاب و قرمزی و خارش و حتی خشکی های شدید پوست سر از بین می رود. حتی شوره های پوست خشک پس از ماساژ پوسا سر با روغن نارگیل کم تر می شوند. این روغن باعث ترمیم فولیکول های مو می شود. مو بازسازی شده و خودش را ترمیم می کند. در هفته چند بار موها و پوست سرتان را با روغن نارگیل چرب کنید. به خوبی موها و پوست سر را روغن مالی کنید. به خوبی روغن بزنید و اجازه دهید مدتی روی سرتان باقی بماند. می توانید از شب تا صبح نیز با روغن نارگیل بخوابید. یعنی قبل از خواب موهایتان را روغن بمالید و بخوابید. توجه کنید که روی بالشت خود چیزی پهن کنید تا چرب نشود. هرچند بار که دوست داشته باشید در هفته می توانید از این روغن طبیعی استفاده کنید.

ماساژ موها با روغن نارگیل از گره خوردن های زیاد مو نیز جلوگیری می کند. اگر در هفته چند بار موهایتان را به روغن نارگیل آغشته کنید دیگر موها گره های زیاد نمی خورند. ترکیبات این روغن باعث ترمیم موها شده و از در هم تنیده شدن آن ها پیش گیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *