اخبار و مقالات کرونا

رقابت بین تولید کنندگان ماسکهای 3d

رقابت بین تولیدکنندگان ماسک 3d

در این روزهای کرونایی نیاز مردم به ماسک بسیار زیاد شده است. تا قبل از کرونا مصرف ماسکها تنها به مراکز درمانی و پزشکان محدود می شد. اما امروز همه مردم محبورند برای حفظ سلامتی شان ماسک بزنند. چرا که کرونا ویروس تنفسی است و اصلی ترین راه جلوگیری از آن استفاده از ماسک است. در این میان بازار خرید و فروش ماسک نیز بسیار داغ است. این روزها ماسک سه بعدی پنج لایه به دلیل این که فیلتراسیون چندبرابری نسبت به ماسک های ساده تر دارد با استقبال زیادی رو به رو شده است. به همین دلیل رقابت بین تولیدکنندگان ماسک 3d بالا گرفته است. هر تولید کننده تلاش می کند تا با تولید محصول بهتر سهم بیشتری از بازار را از آن خودش کند.

ماسکهای سه بعدی از نظر رنگ بندی تنوع خیلی زیادی دارند. این تنوع رنگ جذاب باعث شده تا هر کس در بین این رنگ ها در جست و جوی رنگ دلخواه خودش باشد. تولید کنندگان ماسکها تلاش می کنند تا از نظر رنگ بندی تنوع بیشتری داشته باشند تا بتوانند سهم فروش بالاتری را کسب کنند. تنوع رنگها به قدری بالاست که گاهی برای یک رنگ (مانند سبز) طیف رنگ های مختلفی در این ماسکها مشاهده می شود. (به طور مثال سبز کمرنگ، سبز پررنگ و…) که همه نیز مورد استقبال قرار گرفته اند.

البته رقابت بین تولیدکنندگان ماسک 3d تنها بر سر رنگ نهایی نیست. بلکه لایه های ملت بلون نیز در برندهای مختلف گرماژ مختلفی دارد. ماسکهای دارای ملت بلون ضخیم تر فروش بیشتری دارند. چرا که توانسته اند میزان فیلتراسیون را بیشتر کنند. برند Fast Mask Kf94 یکی از بهترین برندهای ماسک چندلایه با ظاهر سه بعدی است که در ماسکهای جدید فروش بهتری داشته است. این ماسک به دلیل رعایت استانداردهای کیفی (اندازه مناسب، کش نرم، لایه های لطیف و…) توانسته نمره بالاتری را در مورد میزان رضایت مشتریان کسب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *