پوست، مو و زیبایی

لبهایی نرم و صاف با روغن بادام

روغن بادام برای لب

پوست لب ها بسیار حساس است. علاوه بر این ما در طول روز برای کارهای مختلف از لب هایمان استفاده می کنیم. به طور مثال در زمان صحبت کردن لبها به کار ما می آیند. حرارتی که در زمان صحبت کردن به لب ها برخورد می کند باعث از دست رفتن رطوبت آن ها می شود. این حرارت لبها را خشک می کند. هم چنین در زمان خوردن غذا و خیلی کارهای دیگر ممکن است لبها کمی خسته شوند و نیاز به مراقبت داشته باشند. پوست لب نیز به مانند دیگر نواحی بدن به مراقبت کردن نیاز دارد. بیشترین مشکلی که در مورد پوست لبها به وجود می آید کم آب شدن و خشکی زدن آنهاست. در این مطلب می خواهیم مختصر در مورد روغن بادام برای لب ها صحبت کنیم. روغنی که می تواند به خوبی از لبهای شما محافظت کند و آن ها را صاف و یکدست کند. روغنی که از زمان قدیم از آن برای مراقبت از پوست استفاده می شود. 

روغن بادام برای لب

بیشترین ویتامینی که لبها به آن نیاز دارند ویتامین E است. این ویتامین از نوع محلول در چربی است. ویتامینی که به رفع خشکی پوست کمک زیادی می کند. روغن بادام برای لب ها به مانند یک بالم طبیعی و بدون ضرر عمل می کند. کافی است لبهای خود را با روغن بادام ماساژ دهید. به سرعت خشکی لبها از بین رفته و لب ها بسیار نرم و لطیف می شوند. اگر زیاد به خشکی لبها دچار می شوید یک روغن بادام همراه خود داشته باشید. در اواسط روز و یا هر زمان دیگری که نیاز شد لبهایتان را با روغن بادام چرب کنید. ویتامینها و خواصی که در این روغن وجود دارد علاوه بر رفع خشکی به تقویت پوست لبها نیز کمک می کند. استفاده مستمر و ماساژ منظم لبها با روغن بادام به شما کمک می کند که لبهایی صاف و بسیار زیبا داشته باشید. این روغن جادویی و اعجاب انگیز یک نرم کننده لب طبیعی است. فرآورده ای جالب که تمامی ویتامینهای بادام را در خودش دارد. و می تواند پوست لبها را زیبا و نرم نماید.

استفاده از روغن بادام برای لب ها بسیار ساده است. کافی است یک گوش پاک کن را در روغن بادام فرو کرده و آن را روی لب ها بکشید. به همین سادگی می توانید از آن به عنوان یک بالم استفاده کنید. می توانید برای جوان سازی لب ها نیز از روغن بادام استفاده کنید. کافی است یک شیشه روغن بادام و چند گوش پاک کن داشته باشید. در طول روز حداقل یک بار گوش پاک کن را با روغن بادام چرب کرده و روی لبها بمالید. استفاده از این روغن قبل از خواب نیز بسیار توصیه می شود. تنها مراقب باشید که تخت خواب و بالش شما با روغن بادام چرب نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *