پوست، مو و زیبایی

ماسک پرتقال و آرد نخودچی برای پوست صورت

ماسک پرتقال و آرد نخودچی

چه کسی است که دوست نداشته باشد پوستی جوان و زیبا داشته باشد. پوستی که محکم باشد و باعث زیباتر شدن چهره شود. برای مراقبت از پوست روش های زیادی وجود دارد. خانم ها به خوبی با برخی ماسکهای خانگی آشنایی دارند. در این مطلب قصد معرفی ماسک پرتقال و آرد نخودچی را داریم. ماسکی ساده برای شفاف کردن پوست که با ترکیبات غنی که دارد باعث شاداب شدن و استحکام پوست می شود. درست کردن این ماسک بسیار ساده است. نیاز به مواد خیلی پیچیده و گران قیمتی ندارید. در عین حال که پر از ویتامین ها و موادی است که پوست ما نیاز دارد. موادی که حتی از بسیاری ماسکهای صنعتی نیز بهتر عمل می کند و پوست را روشن تر می کند و رنگ آن را بازتر می کند.

همه ما پرتقال را به خاطر ویتامین سی زیادی که دارد می شناسیم. ویتامینی که باعث شادابی و حس سرزندگی می شود. این ویتامین برای پوست نیز همین خاصیت را دارد و آن را سرحال می آورد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از کرمهای صنعتی نیز به خاطر این خاصیت اعجاب انگیز از عصاره پرتقال استفاده کرده اند. کرم ویتامین سی الارو یکی از این محصولات است که به خاطر ویژگی هایش به محصولی احیا کننده معروف شده است. در این محصول از ویتامین سی و خواص پرتقال استفاده شده است.  ماسک پرتقال و آرد نخودچی یک ماسک شاداب کننده و پر از ویتامین سی است. برای درست کردن این ماسک آب پرتقال را بگیرید. می توانید حتی مقداری از پالپ پرتقال را نیز له کنید و در آب پرتقال بریزید. سپس به آن آرد نخودچی اضافه کنید. آرد نخودچی را تا جایی بریزید که کمی حالت خمیری پیدا کند. اما بیش از حد آن را سفت و کم آب نکنید. 

ماسک پرتقال و آرد نخوچی را با کمی گلاب می توانید غنی نمایید. گلاب یک شفاف کننده اعجاب انگیز است. اضافه کردن آن باعث می شود یک ماسک بسیار عالی و با خواص فراوان داشته باشید. این ماسک را در هفته چند بار استفاده کنید. پس از چند بار استفاده متوجه می شوید که پوست صورتتان شفاف تر می شود. رنگ پوست باز می شود. این ماسک با تنظیم PH پوست حتی به درمان جوشها و کنترل آن کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *