معرفی محصولات

عرضه ماسک PAVAN TEB خاکستری رنگ جدید

عرضه ماسک جدید pavan خاکستری

یکی از ماسکهای سه لایه ای که در کیان تجهیز طب عرضه کردیم و با استقبال مشتریان عزیز رو به رو شد ماسک پاوان طب بود. این ماسک پیشتر با رنگ های مشکی و سفید عرضه شده بود. عرضه ماسک جدید pavan خاکستری خبر جدید ماست برای کسانی که به این ماسک و به این رنگ علاقه دارند. ماسک طوسی نیز مانند سایر ماسکهای این شرکت کیفیت قابل قبولی دارد.

این ماسک در بسته بندی 50 عددی عرضه شده است. محصولی با رنگی تازه و با همان کیفیت سابق. این محصول نیز ماسکی لطیف و استاندارد است. لایه های اسپان باند و ملت بلون با درجه کیفی بالا، کش نرم و نازک و شکل پذیری خوبی در این ماسک به چشم می خورد. عرضه ماسک جدید pavan خاکستری برای خیلی از مشتریان سابق این برند خبری خوشحال کننده بود. خوشحالیم که در مدتی کوتاه استقبال خیلی خوبی از این رنگ پاوان شده است و توانستیم رضایت مشتریان عزیزمان را بیش از پیش به دست آوریم.

برای خرید این محصول کافی است در دسته ماسکهای تنفسی به صفحه مخصوص محصول بروید. با انتخاب تعداد مورد نظر و کلیک بر روی دکمه افزودن به سبد خرید می توانید خیلی راحت این محصول را در کنار همه محصولاتی که نیاز دارید خریداری نمایید. بی شک از رنگ ملایم و لطافت خیلی خوب این ماسک لذت خواهید برد. گفتنی است که این محصول نیز تمامی استانداردهای لازم برای تولید ماسکهای پزشکی استاندارد را دارد. همچنین با روش اولتراسونیک یا همان پرسی که عاری از هر میکروبی در مراحل ساخت است تولید و عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *