معرفی محصولات

مقایسه خمیردندانهای Oral-B و Sensodyne

بررسی خمیردندان Oral-B و Sensodyne

در این مطلب می خواهیم در مورد دو برند معروف در مورد محصولات مراقبت و بهداشت دهان صحبت کنیم. برندهایی که هر دو جزو بهترین ها در این زمینه هستند. می توان گفت این دو برند با یکدیگر رقابت سر سختی دارند. در این مطلب می خواهیم در مورد خمیردندانهایی صحبت کنیم که هر کدامشان دارند. و این که هر کدام در مورد این محصولات از چه نظرهایی از آن یکی بهتر هستند. و بهتر است کدام یکی را خریداری کنیم. قطعا هر دوی این برندهای عالی هستند و در این مورد هم شکی نیست. اما هر کدام ویژگی های خاصی دارد که باعث شده طرفدارانی هم داشته باشند. خیلی مختصر در مورد این تفاوت های کوچک صحبت می کنیم. شاید هر کدام از این ویژگی ها باعث شود افراد به خصوصی به سراغ فلان محصول از فلان برند بروند.

تفاوت های خمیردندان Oral-B و Sensodyne

خمیردندان Oral-B و Sensodyne

سنسوداین ویژگی هایی دارد که باعث شده همیشه مورد توجه قرار داشته باشد. این برند یکی از معروف ترین برند ها در این مورد است. برندی جهانی است که در بیشتر کشورهای دنیا وارد شده است. و همه آن را می شناسند. برندی که به خصوص دندان پزشکان خیلی آن را دوست دارند و به مراجعین خود هم توصیه اش می کنند.

محصولات ملایم و ایده آلی دارد

ترکیبات ملایمی که در محصولات برند Sensodyne به کار رفته است آن را خیلی خاص کرده است. ترکیبات استفاده شده در خمیردندانهای این شرکت به شدت دقیق است. در کارخانه Sensodyne متخصصین زیادی در حال کار هستند. این افراد کارشناس همیشه در تلاش هستند تا بهترین محصولات را در این زمینه تولید کنند. و قطعا تخصص و دانش باعث می شود که بتوانند همیشه یکی از بهترین ها بمانند. برند Sensodyne همیشه در تلاش است تا با استفاده از کارشناسانش نیازهای دندان و دهان را به خوبی بشناسد. و با این دانش می تواند محصولاتی بی نظیر در این زمینه را تولید و به بازار وارد کند. یکی از مهم ترین ویژگیهای خمیردندانهای این برند ترکیباتی ملایم است. محصولات این برند آن قدر ملایم هستند که کوچک ترین آسیب و سایشی در دندان ها به وجود نمی آورد. آن قدر ملایم است که شاید در چند بار اول استفاده فکر کنید تاثیر زیادی ندارد. اما این چنین نیست. یکی از تفاوت های خمیردندان Oral-B و Sensodyne همین است. برند Sensodyne از نظر ترکیبات استفاده شده در خمیردندانهایش از Oral-B ملایم است.

یکی از کارهای متفاوتی که سنسوداین همیشه انجام داده است تولید محصولات خاص درمانی بوده است. می توان گفت این برند جزو اولین هایی بود که محصولاتی ویژه برای کسانی که دندان درد دارند تولید کرده است. محصولات این شرکت در این دسته از همان ابتدا مورد توجه قرار داشته است. محصولاتی با ترکیبات ضد درد که از بروز دردهای دندانی در زمان مسواک زدن و حتی پس از آن جلوگیری می کنند. خمیردندان Oral-B و Sensodyne یکی از مهم ترین رقابت هایشان در مورد این محصولات است. یعنی محصولاتی برای کسانی که از دردهای دندانی رنج می برند. و به اصطلاح در زمان آب خوردن و مسواک زدن دندانهایشان تیر می کشد. سنسوداین از این نظر همیشه پیشرو بوده است و توانسته فروش بی نظیری در این زمینه را از آن خودش کند. تنوع محصولات برند اورال بی در مورد خمیردندانهای ضد درد کمتر از سنسوداین است.

حتما می دانید که از خمیردندانهای تحت عنوان سفید کننده نباید هر روز استفاده کرد. چرا که باعث می شوند مینای دندان شما دچار سایش شده و از بین برود. بهترین استفاده از این محصولات دو بار در هفته است. اما سنسوداین در این زمینه هم انقلابی به وجود آورده است. حتی در مورد سفید کننده ها محصولاتی ملایم ساخته است. محصولاتی آن قدر ملایم که می توانید هر روز از آن ها استفاده کنید. به این ترتیب می توانید تنها از یک خمیردندان هر روز استفاده کنید.

خمیردندان Oral-B و Sensodyne

حس خنکی بی نظیر

برند اورال بی از رایحه هایی استفاده کرده است که پس از مسواک زدن باعث خنک تر شدن دهان می شود. این حس آن قدر خوب و جالب است که باعث شده خیلی ها به این برند علاقه زیادی نشان دهند. پس از مسواک زدن با خمیردندانهای Oral-B تا چند ساعت حس خوبی در دهان خود خواهید داشت. حس تازگی که به شما شور و نشاط ویژه ای می دهد. خمیردندانهای Sensodyne نیز حس تازگی ایجاد می کنند. اما از این نظر اصلا با Oral-B قابل مقایسه نیستند. طعم های نعنایی و اکالیپتوس و طعم های خنک دیگر در مورد محصولات برند Oral-B خیلی رایج است. این یکی از تفاوت های اساسی خمیردندان Oral-B و Sensodyne به حساب می آید. اورال بی حس تازگی بهتری می دهد. 

استفاده از فلوراید در بیشتر محصولات

فلوراید یکی از ترکیبات اساسی است که دندانهای ما نیاز دارند. این ماده مهم در بیشتر دهان شویه ها وجود دارد. و باعث می شود که دندانهای شما محکم بمانند. اگر فلوراید کافی به دندان های شما برسد هرگز پوسیدگی های دندانی را تجربه نمی کنید. برند Oral-B بیشتر خمیردندانهایش را با فلوراید غنی کرده است. به همین خاطر استفاده از محصولات برند Oral-B باعث پیش گیری از بروز پوسیدگی های دندانی می شود. کسانی که در این مورد حساسیت زیادی دارند معمولا از طرفداران اورال بی هستند. حتی اگر حوصله استفاده از دهان شویه ها را ندارید تنها با خمیردندانهای درجه یک Oral-B پوسیدگی دندانی برای شما پیش نمی آید. خمیردندان Oral-B و Sensodyne هر دو از فلوراید استفاده می کنند. اما میزان فلوراید استفاده شده در خمیردندانهای Oral-B بیشتر است.

محصولاتی کامل و همه چیز تمام

اورال بی در تلاش بوده است تا در خمیردندانهایش تمامی آن چیزی که دندان و لثه و دهان به آن نیاز دارد را تامین نماید. به همین خاطر محصولاتی عالی و کامل تولید کرده است. بیشتر نیازهای دندان شما با خمیردندانهای برند اورال بی تامین می شود. پس از مدتی استفاده از این خمیردندانهای عالی متوجه می شوید که دندان هایتان چقدر تمیز و سفید و براق می شوند. حتی لثه هایتان محکم تر می شوند. لثه هایی سفت و محکم که استحکام دندان ها را هم بیشتر می کند. خمیردندان Oral-B و Sensodyne هر دو محصولاتی تحت عنوان کامل دارند. اما اورال بی آن چنان کامل است که اگر برخی اوقات دهان شویه ای هم استفاده نکنید دندان های شما مرتب و تمیز و عاری از آلودگی خواهند بود.

خمیردندان Oral-B و Sensodyne دو خمیر دندان خارجی عالی

هر دوی این خمیردندانها آن قدر خوب هستند که همیشه جزو بهترین انتخاب ها هستند. هر دو ایده آل هستند. هر کدام ویژگی های خاصی دارد که آن را برجسته تر می کند. برای انتخاب باید توجه داشته باشید که چه مواردی برای شما مهم است. به طور مثال اگر دندانهای دردناک دارید سنسوداین برایتان بهتر است. یا اگر می خواهید بوی دهانتان تا مدت ها از بین برود اورال بی گزینه بهتری است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *