اخبار و مقالات کرونا, پزشکی

پرفروش ترین دستکش های Latex در ایران

پرفروش ترین دستکش latex ایرانی

آیا فکر می کنید دستکشی از نوع Latex که کیفیت و قیمت بهتری دارد یک دستکش خارجی و یا چینی است؟ اگر این طور است سخت در اشتباه هستید. شرکت ایرانی حریر که سابقه زیادی در زمینه تولید انوع مختلف دستکش ها دارد توانسته پرفروش ترین دستکش Latex ایرانی را تولید کند. این دستکش با نام دستکش لاتکس با برند OP_PERFECT عرضه می شود. محصولی که مانند اسمش بسیار هم پرفکت و عالی است. این دستکش نیاز به عرضه کالاهای خارجی در این دسته محصولی را به طور کامل از بین برده است.

دستکش های این شرکت از ترکیباتی با کیفیت فوق العاده بالا و ضدحساسیت ساخته می شوند. به همین خاطر به عنوان یک کالای اصلی در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شوند. بسیاری از پزشکان همیشه از این دستکش ها به عنوان ابزار ایمنی کارشان استفاده می کنند. دستکش هایی که در کنار کیفیت فوق العاده با قیمت خیلی بهتری نسبت به انواع خارجی لاتکس عرضه می شوند.

پرفروش ترین دستکش latex ایرانی یعنی اپی پرفکت در زمان کرونا تولیدش بیشتر شد. به این ترتیب در این دوره سخت تاریخی نیازی به واردات دستکش های پزشکی وجود نداشت. خوشبختانه تولید این دستکش به اندازه ای بود که توانست نیاز بسیاری مراکز درمانی را در این دوره پاسخ گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *