پوست، مو و زیبایی

کپسول ویتامین E برای نرمی لب ها

کپسول ویتامین ای برای لب

همه ما دوست داریم که زیبایی ما همیشه و تا آخر عمر با ما بماند. هیچ کس دوست ندارد پیر شود. هیچ کس دوست ندارد پوستی چروکیده داشته باشد. لب های زیبا و درخشان که ما را زیباتر می کنند رویای هر کسی است. لب هایی صاف و فاقد ترک و چروکیدگی ما را همیشه زیباتر می کنند. اگر پوست لب صاف و زیبا باشد سن ما کم تر از سن واقعی مان به نظر می آید. یعنی جوان تر دیده می شویم. پس مراقبت از لب ها خیلی مهم است. در این مطلب می خواهیم خیلی کوتاه روشی کارآمد را به شما معرفی کنیم. استفاده از کپسول ویتامین ای برای لب ها که باعث می شود همیشه لب هایی زیبا و جوان داشته باشید. روشی ساده که همیشه می توانید در خانه انجامش دهید. می توانید با این کپسول ساده به زیبایی و درخشش لب هایتان کمک کنید.

طرز استفاده از کپسول ویتامین ای برای لب

استفاده از این روش بسیار ساده است. کافی است یک کپسول ویتامین ای را شکاف دهید. اجازه دهید روغن داخل آن خارج شود. مایع روغنی زرد رنگی که از آن خارج می شود را روی لب ها قرار دهید. سپس به آرامی به کمک آن لب هایتان را ماساژ دهید. خیلی آرام لب ها را ماساژ دهید. هرگز به صورت محکم این کار را انجام ندهید. چرا که ممکن است باعث ترک در لب ها و خون ریزی شود. هم چنین توجه کنید که حتما قبل از شروع کار اگر آرایشی روی لب هایتان وجود دارد آن را پاک کنید. هرگز ویتامین ای را روی لبی که رژ لب و آرایش دارد استفاده نکنید. هم چنین همیشه با دستان تمیز این کار را انجام دهید. در غیر این صورت می تواند باعث آسیب هایی مثل پیدایش جوش های سر سفید در کناره لب ها شود.

کپسول ویتامین ای برای لب ها

ویتامین e مهم ترین نرم کننده لب

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کپسول ویتامین ای برای لب که روشی مرسوم است خاصیت نرم کنندگی اش است. این ویتامین نقش خیلی مهمی در نرم شدن پوست حساس لب ها دارد. پس از چند بار ماساژ لب ها با این کپسول متوجه می شوید که چقدر لب هایتان نرم تر می شوند. خشکی و زبری پوست لب خیلی زود از بین می رود. و جایش را به نرمی و زیبایی می دهد. پوست لب ها پس از جذب این ویتامین مهم یعنی ویتامین E هم چنین صاف و عاری از خط هایی می شود که لب ها را زشت نشان می دهند. کپسول ویتامین ای را می توانید دو بار در هفته به عنوان مراقبت از لب ها مورد استفاده قرار دهید. و همین روش ساده می تواند لب های شما را همیشه زیبا نگاه دارد. البته که اگر دوست داشته باشید می توانید به دفعات بیشتر نیز از آن استفاده کنید. اما حداقل هفته ای دوبار به کسانی که می خواهند لب هایی جوان داشته باشند توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *