اخبار و مقالات کرونا

در چه جاهایی از شیلد استفاده کنیم

کجا شیلد بزنیم

یکی دیگر از ابزارهای دفاعی پزشکی در برابر کرونا به جز ماسک شیلدهای طلقی شکل هستند. این وسایل که از یک قسمت طلقی ساده شفاف ساخته می شوند که به یک قسمت دیگر متصل شده است این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شیلد صورت از وسایل مهم پزشکی در حوزه ایمنی به حساب می آید. وسیله ای که به دلیل این که یک سد دفاعی در برابر کروناست در این روزهای سخت بسیار مورد توجه قرار دارد. در این مطلب می خواهیم در این باره صحبت کنیم که کجا شیلد بزنیم تا بیشتر در امان باشیم.

یکی از جاهای مهمی که توصیه می شود حتما از شیلد استفاده کنید در وسایل نقلیه عمومی چون مترو و اتوبوس و تاکسی است. هنگامی که در این وسایل هستید ممکن است افراد زیادی در کنار شما تنفس کنند و یا گردش هوای خوبی نباشد. استفاده از یک شیلد در کنار ماسک در این زمان ها بسیار توصیه می شود.

دیگر کجا شیلد بزنیم و چطور بزنیم؟ هر جایی که فکر می کنید بسیار شلوغ است و مجبورید در این روزها به آنجا بروید. مثل بانک ها و ادارات دولتی مثل بیمه. همچنین در زمانی که به فروشگاه ها و مراکز خرید می روید در کنار ماسک از شیلد نیز استفاده کنید.

اگر شغل شما به صورتی است که مراجعین زیادی دارید نیز شیلد برای شما مناسب است. اگر مجبورید هر روز با خیلی ها از نزدیک صحبت کنید و آن ها را ببینید بهتر است پروتکل های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنید و از وسایل بهتری استفاده کنید. ماسک و دستکش و شیلد و ضدعفونی کننده مناسب برخی از این وسایل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *