معرفی محصولات

معرفی بیشتر شامپوی Comeon مدل Oily

این روزها محصولات مختلف Comeon بسیار معروف و در دسترس هستند. محصولات این شرکت سوئیسی به دلیل کیفیت بالا و تنوعی که داشتند به سرعت در بازار خیلی از کشورهای دنیا به جای خیلی خوبی رسید. در ایران نیز به سرعت محصولات این شرکت پذیرفته شدند و به فروش بالایی رسیدند. تا جایی که این محصولات امروز دیگر در ایران و تحت لیسانس سوئیس تولید می شوند و با قیمت تمام شده کمتری عرضه می شوند. دسته های مختلف محصولات مراقبت پوست و مو و تنوع و کیفیت جالب هرکدام از این محصولات باعث محبوبیت آنها بوده است. یکی از محصولات مورد توجه این شرکت شامپوهای آن است. شامپوهایی که در تنوعی گسترده و برای نیازهای مختلف مو تولید شده اند. در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی شامپوی oily از شرکت کامان بپردازیم و به شما بگوییم این محصول چه ویژگی هایی دارد.

این محصول برای افرادی که موهای چرب دارند تولید شده است. شامپویی با قدرت پاک کنندگی مناسب برای پاکسازی و شستن چربی ها و آلودگی های موهای چرب. افرادی با موی چرب نسبت به دیگران نیاز به استحمام بیشتری دارند. غدد پوست و موی آنها به طور طبیعی چربی بیشتری تولید می کند. تجمع این چربی ها روی پوست کف سر و مو باعث می شود که موها کثیف و با ظاهری نامناسب به نظر برسند. همچنین این چربی تجمع یافته از تنفس پوست سر و مو جلوگیری می کند که خود می تواند منجر به مشکلاتی مثل ریزش مو و یا شوره سر باشد. به معرفی شامپوی oily از شرکت کامان پرداختیم و گفتیم که این شامپو برای موهای چرب ساخته شده است. بله این شامپوی جالب میزان پاک کنندگی مناسبی برای موهای چرب داشته و به پاکسازی و شستن عمیق و به اندازه موها کمک می کند.

شامپو موهای چرب کامان هم مانند دیگر شامپوهای این شرکت بدون سولفات است. شاید از کف کردن کم آن تعجب کنید و در نگاه اول گمان کنید که این شامپو خاصیت پاک کنندگی جالب و خوبی ندارد. اما این گونه نیست. در این محصول با حذف ماده شیمیایی سولفات که باعث کف کردن می شود و به خودی خود ترکیبی شیمیایی است سعی شده که محصولی ملایم و دوستدار مو طراحی شود. محصولی که با ترکیبات سالم تر خاصیت پاک کنندگی را ایجاد کرده است. 

شامپوهای این شرکت یک ویژگی جالب دارند که اثربخشی آنها را بیشتر کرده است. آن هم این که در همان زمانی که موهای خود را می شویید، آنها را آبرسانی می کنند! بله این شامپو نیز یک آبرسان عمیق است و باعث شادابی بیشتر موها می شود و جانی دوباره به آنها می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *