جنسی و زناشویی

افزایش میل جنسی با طب سنتی

افزایش میل جنسی برای زوجین

اگر به دنبال یافتن مواردی برای افزایش میل جنسی باشید به احتمال با موارد بسیار زیادی رو به رو شده اید. داروها، قرص ها و موارد شیمیایی زیادی وجود دارد که میل جنسی را بیشتر می کند. اما استفاده از هر کدام از این موارد به خاطر شیمیایی بودن ممکن است عواقبی داشته باشد. به همین خاطر در این مطلب تصمیم گرفتیم به شما راه های طبیعی برای بیشتر کردن میل جنسی را معرفی کنیم. مواردی که بدون هیچ عوارضی شما را به هدفتان می رساند.

موارد طبیعی برای افزایش میل جنسی

ماریانا مثل معجزه عمل می کند

افزایش میل جنسی با ماریانا

یکی از موارد طبیعی که در کتاب های طب سنتی برای افزایش میل جنسی معرفی شده است گیاهی به نام ماریاناست. ماریانا گیاهی علفی و سبز رنگ است که فاقد گل می باشد. برگ های ماریانا را خشک می کنند و به پودر تبدیل می کنند. در زمان های قدیم پودر ماریانا را با روش هایی وارد واژن می کردند. تاثیر ماریانا به حدی بود که به سرعت واژن تنگ شده و باعث افزایش میل جنسی می شد. امروزه روغن ها، قرص ها و موارد مختلفی را از ماریانا ساخته اند. یکی از حرفه ای ترین محصولات مبتنی بر ماریانا شیاف ماریانا است. این شیاف واژینال با تنگ تر کردن واژن بانوان، باعث افزایش میل جنسی برای زوجین می شود.

سیب بخورید

افزایش میل جنسی با سیب

شاید شما هم شنیده باشید که گفته می شود روزی یک سیب بخورید. خوردن روزی یک سیب ضامن سلامتی شما خواهد بود. سیب دارای موادی است که باعث افزایش میل جنسی هم می شود. چرا که سطح بالایی از کورستین در سیب وجود دارد. کورستین نوعی فلاونوئید آنتی اکسیدان است که باعث بهبود سلامت جنسی می شود. سیب میل جنسی را هم برای مردان و هم برای زنان افزایش می دهد. نکته جالب این است که سیب از خستگی ها و بی حالی هایی که ممکن است در طی رابطه جنسی به وجود بیاید جلوگیری می کند. در واقع رابطه جنسی فعال تر و بانشاط تری را برای شما ممکن می سازد.

افزایش میل جنسی با انجیر

افزایش میل جنسی با انجیر

از انجیر به عنوان یکی از قوی ترین تقویت کننده های قوای جنسی در طب سنتی نام برده اند. این میوه خارق العاده باعث می شود که اشتیاق جنسی بسیار بیشتر شود. همچنین رابطه جنسی قوی تری را برای زوجین ممکن می سازد. می توان گفت انجیر میل جنسی را شعله ور می کند. دلیل این امر این است که هورمون های جنسی تقویت می شوند. مواد موجود در انجیر باعث افزایش هورمون های جنسی می شود. اگر رابطه جنسی سردی دارید حتما انجیر بخورید. استفاده از انجیر خشک نیز خالی از لطف نیست. مقداری انجیر داشته باشید و هرازگاهی چند عدد بخورید. خواهید دید که چه تاثیری خواهد داشت.

چای دارچین بنوشید

افزایش میل جنسی با دارچین

دارچین یکی از اولین داروهایی بوده است که ابوعلی سینا برای افزایش میل جنسی زنان توصیه کرده است. بانوانی که به ندرت تمایل جنسی پیدا می کنند چای دارچین بنوشند. برای اثر گذاری بیشتر می توانید مقداری هل و زنجبیل نیز همراه با دارچین به چای خود اضافه کنید. روزی یک فنجان از این نوشیدنی گوارا بنوشید. اگر طبع خیلی گرمی دارید کمی خوراکی های خنک نیز در طول روز استفاده کنید. 

سیر یک محرک جنسی قوی

افزایش میل جنسی با سیر

دانه های سفید رنگ سیر مانند قرصی قوای برای تقویت قوای جنسی عمل می کنند. به خصوص آقایان با خوردن سیر می توانند رابطه جنسی بهتری داشته باشند. اگر نگران بوی سیر هستید پس از آن سیب بخورید. سیب باعث از بین رفتن بوی سیر می شود. 

تخم کدو

افزایش میل جنسی با تخم کدو

به راحتی می توانید در بسیاری از فروشگاه ها تخم کدو را پیدا کنید. تخم کدو قیمت بسیار مناسبی دارد. مقداری تخم کدو همیشه در ظرفی کنار دست خود داشته باشید. در طول روز چندین بار مقداری از آن بخورید. دانه های کدو سرشار از منیزیم هستند. به همین دلیل سطح تستسترون را افزایش می دهند. روی موجود در کدو نیز باعث می شود جریان خون بهتر شود. به خصوص در اندام های جنسی برانگیختگی و گرما به وجود می آید. همین امر می تواند محرکی برای شروع یک رابطه جنسی لذت بخش باشد.

ماهی

افزایش میل جنسی با ماهی

خوردن ماهی به عنوان یک وعده غذایی مناسب برای زوج های جوان توصیه می شود. البته سعی کنید ماهی را خالی و بدون برنج استفاده کنید. یک عدد ماهی را می توانید با کمی اسفناج یا کاهو استفاده کنید. حتی می توانید کمی سالاد فصل همراه با آن بخورید. بهترین ماهی برای افزایش میل جنسی ماهی سالمون است. ماهی سالمون باعث می شود که اندام جنسی مردان در طول رابطه سفت و سخت بماند. همچنین در اندام جنسی خانم ها ایجاد حرارت می کند.

هندوانه معجزه ای برای مردان

هندوانه و افزایش میل جنسی

هندوانه، این میوه خوش طعم منبع خیلی خوبی از ال-سیترولین است. این ماده نوعی اسید آمینه است. این اسید آمینه باعث می شود که نعوظ در آقایان سخت تر شود. در واقع باعث می شود که جریان خون را در آلت تناسلی بیشتر می کند. به همین دلیل باعث می شود که زمان رابطه جنسی افزایش پیدا کند. آقایان می توانند به جای قرص های تاخیری هندوانه استفاده کنند. 

آجیل

افزایش میل جنسی با آجیل

آجیل باعث می شود که حرارت بدن شما بیشتر شود. ترکیبات موجود در آجیل باعث می شود که جریان خون بدن شما افزایش پیدا کند. به همین دلیل احساس حرارت می کنید. ظرفی از آجیل داشته باشید و هرازگاهی کمی بخورید. البته در استفاده از آجیل زیاده روی نکنید. چرا که ممکن است باعث ایجاد جوش و آکنه های پوستی شود. استفاده از آجیل به خصوص به آقایان توصیه می شود. آجیل هم برای شروع رابطه جنسی و هم خاتمه آن مناسب است. یعنی پس از رابطه جنسی می تواند قوای از دست رفته شما را مجددا بازیابی کند.

خرمالو

خرمالو و افزایش میل جنسی با طب سنتی

اگر در کتاب های ابن سینا در مورد افزایش میل جنسی با طب سنتی بگردید حتما به خرمالو برمی خورید. خرمالو، این میوه زمستانی به عنوان معجزه افزایش میل جنسی شناخته شده است. به طوری که می توان گفت میل جنسی با خوردن خرمالو شعله ور می شود. اگر به این هدف از خرمالو استفاده می کنید به دنبال خرمالوهای رسیده تر باشید. این خرمالوها که قدری هم نرم تر و نارنجی تر هستند باعث ازدیاد هورمون های جنسی در شما می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *