اخبار و مقالات کرونا

اهدای ماسک توسط مردم به بیمارستان ها

اهدای ماسک توسط مردم

در شرایط فعلی که کرونا هر روز در حال قربانی گرفتن است کادر درمان بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند. پرستاران عزیز و زحمت کش کشورمان و همه کارکنان کادر درمان با دل و جان برای مردم کار می کنند. بدیهی است که خدمت رسانی پزشکان و همه مجموعه باید با رعایت موارد بهداشتی باشد. استفاده از ماسک، دستکش و… از پزشک در مقابل ویروس بسیار خطرناک کرونا محافظت می کند. به همین دلیل کادر درمان بیش از دیگران به این وسایل نیاز دارند.

متاسفانه به دلیل نیاز همه مردم به محصولات مراقبت در برابر کرونا این محصولات کمیاب شده اند. به همین دلیل کادر درمان نیز به سادگی نمی توانند این وسایل را در تهیه نمایند. اما مردم کشور عزیزمان ایران مثل همیشه در کنار هم هستند. حتی در چنین شرایط سختی هم پشت یکدیگر را خالی نکردند. اهدای ماسک توسط مردم یکی از اقدامات بسیار زیبا در این دوره بوده است. گروه های خیر و انسان دوست اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای خریداری این کالا کرده اند. همچنین بسیاری از تولید کننده ها این وسایل را در اختیار مراکز درمانی کم بضاعت تر قرار دادند.

اهدای انواع ماسک سه لایه توسط کارگاه های تولیدی به مراکز درمانی مناطق محروم یکی از کارهای زیبای هم وطنان عزیزمان بوده است. همچنین تعداد زیادی ماسک جراحی و حرفه ای برای پزشکان و کادر درمان ارسال شده است. همچنین اهدای ماسک توسط مردم به عنوان نذر از اتفاقات جالب بود. افراد زیادی در مناطق مردم با هدیه دادن ماسک به مردم زندگی بخشیدند.

به امید اینکه این ویروس خطرناک هر چه زودتر از بین برود. یا با پیدا کردن واکسن کرونا از جانمان در برابر این ویروس محافظت کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *