اخبار و مقالات کرونا

آمار کرونا 27 خرداد 1401 ایران

کرونا 27 خرداد 1401

آخرین آمار کرونا 27 خرداد 1401 توسط وزارت بهداشت اعلام شده است. خوشبختانه آمار فوتی ها بسیار کم شده است. اما هر روز در برخی روزها فوتی داریم. اما در برخی روزها نیز هیچ جان باخته کرونایی نداشته ایم. طبق آماری که 27 خرداد از وزارت بهداشت اعلام شد در این 24 ساعت تنها یک فوتی کرونایی داشته ایم. پس از این آمار تعداد مبتلایانی که در کشور داشته ایم هفت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۵۲۳ نفر می رسد. درست است که این آمار در مجموع رقم بسیار وحشتناکی است. اما خوشحالیم که هر روز تنها یک عدد به آن اضافه می شود. برای آن یک فوتی در هر روز نیز بسیار ناراحت هستیم. چرا که هر یک نفری که فوت می کند غم و اندوه بسیاری را برای اطرافیانش به جای می گذارد. اما جای خوشحالی دارد که از افزایش رقم کل مبتلایان دیگر به اندازه گذشته نگران نیستیم. و تنها در ایران و بلکه در خیلی از کشورهای دیگر نیز آمار فوتی ها بسیار پایین آمده است. برخی کشورها نیز خیلی وقت است که فوتی کرونایی نداشته اند.

کرونا 27 خرداد 1401 با 156 مبتلای جدید

تعداد کسانی که به مراکز درمانی برای تست های سرپایی مراجعه کرده اند هم چنان تک رقمی نشده است. از این تعداد 156 نفر تست کرونای مثبت داشته اند. خوشبختانه بیشتر این افراد حال عمومی به نسبت خوبی داشته اند. یعنی نیازی به بستری شدن در بیمارستان ها نداشته اند. اما تعداد کمی نیز بستری شده اند و امیدواریم که به زودی هم از بیمارستان ها مرخص شوند. خیلی کم در این مدت کسی با حال عمومی بد به بیمارستان ها مراجعه کرده است. بسیاری از کسانی نیز که در این مدت اخیر مریض بد حال کرونایی هستند خیلی پیش به این بیماری دچار شده اند. وزارت بهداشت آمار کرونا 27 خرداد 1401 را با 156 مبتلای رسمی جدید اعلام کرده است. بدیهی است که تست های خانگی انجام شده به احتمال بسیار بیشتر بوده و آمار دقیقی از آن ها در دسترس نیست.

وزارت بهداشت هم چنین اعلام کرده است که هم چنان کرونا وجود دارد. و مردم باید به مانند قبل پروتکل ها را رعایت کنند. گرچه خطر ویروس کم تر شده اما هم چنان این ویروس خالی از خطر نیست. و نمی خواهیم شاهد مرگ حتی یک نفر به خاطر کرونا باشیم. مردم در جاهای شلوغ هم چنان از ماسکهای پزشکی استفاده کنند. استفاده از ماسکهای راحت تری چون ماسک سه بعدی در گرمای خرداد ماه شاید بتواند تحمل پذیری ماسک را بیشتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *