معرفی محصولات

چرا مسواکهای Oral-B این قدر معروف شدند؟

دلیل موفقیت اورال بی

یکی از برندهای معروف در دنیا در مورد محصولات بهداشتی برندی به نام Oral-B است. برندی که نامش برای همه ما خیلی خیلی آشناست. نامی که خیلی سال است می شناسیم. خیلی وقت است در بین محصولاتی که در فروشگاه ها می بینیم محصولات اورال بی را دیده ایم. این برند به صورت تخصصی تمام تمرکزش را برای تولید محصولاتی در دسته دهان و دندان گذاشته است. تمرکز این مجموعه بر روی محصولات این دسته باعث شده محصولاتش بسیار خاص باشند. همیشه این طور بوده است که اگر تمام هم و غممان را بگذاریم و بر روی کاری تمزکز کنیم قطعا در آن خیلی موفق خواهیم شد. کاری که برند Oral-B کرده است. و همین هم باعث شده که به یکی از برندهای جهانی تبدیل شود. در این مطلب می خواهیم به چند دلیل موفقیت oralb در مورد مسواکهایش بپردازیم. مسواکهایی که همیشه در صدر فروش بوده اند. در بین همه مسواکها سالهاست که Oral-B توانسته است رکورد فروش را بزند. اما چه چیزهایی باعث شده است که به چنین موفقیت و فروش زیادی برسد. شاید با مرور ویژگیهای مسواکهای این شرکت بیش از پیش به آن علاقه مند شوید!

دلیل موفقیت oralb در مورد مسواکهایش چیست؟

استفاده از سه مدل برس نرم و متوسط و سخت

دلیل موفقیت oralb | برس های متنوع

اگر بدون این که مسواکی را به خوبی بشناسید و یا روی جعبه اس را بخوانید آن را می خرید بد نیست کمی به این موضوع توجه داشته باشید. این که مسواکها سه مدل سری و یا سه مدل برس دارند. این سه مدل شامل نرم و متوسط و سخت می شود. مدلهای نرم به طبع خیلی ملایم و لطیف هستند. مدلهای سخت و یا hard خیلی محکم هستند و نمونه متوسط دقیقا چیزی میان این دو است. نمونه های نرم بدون آسیب به لثه و ایجاد خط و خطوط بر روی دندانها آن را به خوبی تمیز می کنند. این دندانها را ممکن است پزشک برای کسانی که ایمپلنت می کنند نیز تجویز کند. نمونه های متوسط پر استفاده ترین ها هستند و اگر مشکل خاصی نداشته باشید این مدل برای شما بهترین است. نمونه های سخت نیز برای کسانی که جرم زیادی بر روی دندانهایشان هستند مناسب است. یکی از دلایل موفقیت oralb در مورد مسواکهایش این بوده است که همیشه این سه مدل برس را داشته است. یعنی همیشه می توانید هر سه مدل برس نرم یا متوسط و یا سخت را در بین محصولاتش به راحتی پیدا کنید. مدلهای زیادی هم دارد که هر کدام این سه مدل سری را دارد و می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

مسواک اورال بی در مدلهای بچه گانه و بزرگسال

دیگر دلیل موفقیت oralb در مورد مسواکها ساخت آن ها برای کل اعضای خانواده بوده است. Oral-B آمده است و برای کل اعضای خانواده در هر سنی و با هر سلیقه ای تنوع زیادی از محصولات را ارائه کرده است. از بچه های کوچک و فرزندان کوچک خانواده تا افراد بزرگسال همه و همه می توانند مسواکشان را با سلیقه خودشان و نیازی که دارند خریداری کنند. مسواکهای بچه گانه Oral-B دارای شکل های عروسکی و شمایلی است که بچه ها دوست داشته باشند. این باعث می شود که بچه ها مسواکشان را دوست داشته باشند. و همین موضوع هم باعث می شود به مسواک زدن و مراقبت از دندانهایشان علاقه مند شوند. بله دلیل موفقیت oralb همیشه این بوده است که محصولاتش هرگز برای یک گروه سنی خاص نبوده است. هر گروه سنی از خردسال تا بزرگسال و خانم و آقا می توانند از محصولات Oral-B استفاده کنند. به خصوص در مورد مسواکهای بزرگتر یعنی مسواکهایی که برای بزرگسالان است تنوع محصولات این شرکت خیلی خیلی زیاد است. این قدر تنوع و این قدر جذابیت و مدل ایجاد کرده است که هرگز نمی توانید به سراغ برند دیگری بروید.

ایجاد طرحهای جالب برای شستشوی بهتر

اگر از مسواکهای دیگر استفاده کرده باشید حتما تجربه این را داشته باشید که مسواکهای Oral-B چقدر بهتر دندانها را تمیز می کنند. در همان زمانی که همیشه برای شستن دندانهایتان صرف می کنید اما با این مسواکها گویی دندانها تمیز تر می شوند. همه این ها را کارشناسان این شرکت مدت ها رویش کار کرده اند. اگر به دندانه های برس های این مسواکها توجه کنید متوجه این همه تفاوت در تمیزی خواهید شد. برس های این مسواکها جور دیگری تعبیه شده اند. زاویه های مختلف و خیلی خاص این برس ها باعث می شود در زمان کشیدن آن ها روی دندانها، تمامی آلودگی ها به خوبی پاک شوند. شستشوی خیلی عالی و بسیار دقیق دلیل موفقیت oralb در مورد مسواکهایش بوده است. مسواکهایی که هیچ گونه جرم و آلودگی را بر روی دندانهای شما باقی نمی گذارند. تمامی باقی مانده های غذا و خوراکی ها از لا به لای دندانها خارج می شود. به همین دلیل است که پس از مدتی استفاده از آن ها حتی لثه هایتان محکم می شود. وقتی آلودگی در بین دندان نماند پس میکروب ها و زمینه های قارچی نیز پاک می شوند. همین موضوع کلیدی از التهابات لثه جلوگیری می کند. پس ریشه دندان ها قوی می شوند. در واقع دندان ها بستر خوبی برای ماندن دارند. و در نهایت دندانهای شما محکم و استوار در جایشان خواهند ماند.

مدلهای برقی متنوع دیگر دلیل موفقیت oralb شد

دلیل موفقیت oralb | نمونه های برقی عالی

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم باید بگوییم Oral-B همیشه بهترین مدلهای مسواک برقی را تولید کرده است. اگر به دنبال مسواکهای الکتریکی باشید هرگز بهتر از Oral-B پیدا نخواهید کرد. استقامت این مسواکها بسیار بالاست. حتما هم می دانید که قیمت مسواکهای باطری دار و برقی خیلی بیشتر از مسواکهای ساده است. پس شرط احتیاط حکم می کند که یکی از خوب هایشان را بخرید. Oral-B جزو اولین برندهایی بوده است که مسواکهای این چنینی و پیشرفته را تولید کرده است. و چه تنوعی را هم عرضه کرده است. مدلهای بسیار عالی هم برای بزرگ تر های خانواده و هم برای اعضای کوچک تر خانواده در مدلهای الکتریکی تولید کرده است. بعضی از این مدلها با باطری کار می کنند. باطری که خودش شارژ می شود. برخی نیز به برق مستقیم وصل می شوند. یک سری گرد هم دارند که این سری می چرخد و به راحتی با این چرخش دندان هایتان را تمیز می کند. اولین و بهترین بودن همیشه مهم ترین دلیل موفقیت oralb بوده است. به خصوص در مورد مسواکهای برقی که بسیار بسیار عالی و با کیفیت هستند.

و نکته مهم تر در مورد محصولات الکتریکی این است که علاوه بر این که بسیار تخصصی هستند هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان تولید شده اند. و دومین مورد این است که هم نمونه های بچه گانه این مسواکها و هم نمونه های بزرگسالانه در سه مدل سری نرم و متوسط و سخت هستند. و از همه مهم تر این که به راحتی می توانید سری یدک آن ها را پیدا کنید. تمامی مدلها همیشه به صورت مرتب تولید می شوند. هم چنین قطعات جانبی مثل باطری و سری های یدک را می توانید خیلی راحت در بازار پیدا کنید. ارائه این همه کیفیت و این همه خدمات پس از فروش دلیل موفقیت oralb در مورد محصولات الکتریکی اش در دسته مسواکها بوده است. و همیشه هم توانسته در صدر فروش قرار بگیرد. و از آن هم مهم تر این است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

استفاده از دسته خوش حالت و راحت

یکی از دلایل موفقیت oralb و فروش بالای مسواکهایش این بوده که به راحتی استفاده کنندگان در زمان مسواک زدن بسیار فکر کرده است. دسته این مسواکها شکل و شمایل و زاویه هایی دارد که به راحتی می توانید دندانهایتان را مسواک کنید. این دسته بسیار نرم و منعطف است. قسمتی از مسواک که در زمان مسواک زدن باید در دست گرفته شود به گونه ای است که دست را اذیت نمی کند. همچنین یک روکش پلاستیکی نرم روی آن قرار گرفته است. این روکش نرم باعث راحتی خیلی بیشتر در زمان استفاده می شود. و از درد گرفتن دست و احساس سختی در زمان مسواک زدن جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *