پوست، مو و زیبایی

پاکسازی پوست با بخار سرد

پاکسازی پوست با بخار سرد

برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید از آن مراقبت کنیم. یکی از مهم ترین روش های مراقبت بیشتر از پوست پاکسازی یا تمیز کردن پوست می شود. در این روش ها که متعدد هم هستند پوست از آلودگی ها تهی می شود. پوست ما در طول روز در مواجهه با عوامل زیادی می باشد که باعث آسیب رساندن به آن می شوند. به طور مثال هوای شهرهای امروزی دیگر تمیز و عاری از آلاینده نیست. دود ماشین ها و سربی که در هوا وجود دارد می تواند به پوست آسیب برساند. این آلودگی ها از طریق منافذ پوستی وارد می شوند و می توانند تا حد زیادی پایین بروند. پر شدن پوست از این آلودگی ها باعث پیر و چروکیده شدن آن می شود. چرا که دیگر پوست نمی تواند به خوبی نفس بکشد. در بین روش های متعددی که برای تمیز کردن پوست وجود دارد روش بخار بهترین روش است. پاکسازی پوست با بخار سرد یک روش عالی و ارگانیک است که توسط متخصصین پوست و زیبایی نیز توصیه شده است.

مزایای پاکسازی پوست با بخار سرد

بدون مواد شیمیایی مضر می باشد

در بسیاری از روشهای پاکسازی از ترکیبات و مواد شیمیایی استفاده می شود. این ترکیبات ممکن است باعث تمیز و پاکیزه شدن پوست شوند اما خودشان ممکن است آسیب هایی را هم به وجود بیاورند. اما روش عالی و بسیار مفید پاکسازی پوست با بخار سرد هیچ عارضه ای ندارد. پس می تواند به صورت طبیعی پوست را از آلودگی هایی که حتی عمیقا در آن جذب شده اند پاکیزه نماید. این روش بهترین روشی است که می توانید برای پاکسازی کردن پوستتان به کار ببرید. سبکی که پس از پاکسازی به کمک این روش در پوست شما ایجاد می شود در هیچ روش دیگری وجود ندارد. در این روش هیچ گونه مواد شیمیای و غیر طبیعی وجود ندارد. حتی بخار آب از خود آب پاکیزه تر است. چرا که به صورت طبیعی تصفیه می شود.

پاکسازی کردن پوست با بخار سرد بسیار آسان است

این روش هیچ گونه مهارت خاصی را نیاز ندارد. کافی است پوست خود را در مقابل قطره های سرد شده بخار قرار دهید. برای این که بهترین نتیجه را از این روش بگیرید نیاز به یک دستگاه بخور سرد دارید. این دستگاه ها قیمت زیادی ندارند و به راحتی هم می توانید یکی از آن ها را تهیه نمایید. مخزن دستگاه را از آب پر کنید و آن را روشن کنید. صورت خود را در بالای قسمت خروجی که بخارهای سرد شده از آن بیرون می آیند بگیرید. بخار سرد به پوست برخورد می کند. این بخارها وارد پوست می شوند. سپس آب و آلودگی از پوست خارج می شود. شاید آلودگی ها با چشم نیز به خوبی دیده نشوند. اما سبک شدن پوست شما نشان از این دارد که تمیز و عاری از آلودگی شده است.

قابل استفاده حتی برای پوستهای چرب و حساس

اگر پوست حساس و نازکی داشته باشید ممکن است نام پاکسازی کمی برای شما نگران کننده باشد. چرا که به احتمال باعث التهاب در پوست می شود. یا اگر پوست چرب و یا مستعد جوش دارید ممکن است نگران بدتر شدن جوشهای صورتتان باشید. اما پاکسازی پوست با بخار سرد یک روش بسیار خوب و ملایم است. این روش برای هر نوع پوستی قابل استفاده است. چرا که هرگز باعث نازک تر شدن لایه پوست و یا ایجاد التهاب در آن نمی شود. پس بدون نگرانی از این که چه پوستی دارید و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به پوستتان می توانید از این روش برای پاک سازی کردن پوست استفاده نمایید.

هیدراته شدن پوست

همان طور که می دانید بخش مهم و زیادی از بدن ما از آب تشکیل شده است. به خصوص برای زیبایی و سلامت پوست هیدراته بودن بسیار مهم است. هیدراته بودن پوست به معنی این است که در پوست مقدار کافی از آب وجود دارد. اگر در پوست ما این مقدار از حد نرمال و لازم خودش کمتر شود پوست دیگر زیبایی خودش را از دست می دهد. تیره و کدر می شود. به تدریج نیز چروک خواهد شد. یعنی کم آبی و یا دهیدراته بودن باعث می شود که روند پیری سرعت بیشتری پیدا کند. پاکسازی پوست با بخار سرد علاوه بر این که آلودگی ها را از پوست پاک می کند باعث رطوبت رسانی قوی و کافی در آن می شود. یعنی یک روش عالی و بسیار کامل برای مراقبت از پوست به شمار می رود. این روش در عین سادگی و لذت بخشی که دارد یک روش بسیار خوب و مناسب برای این است که پوستی سالم و همیشه جوان داشته باشیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *