معرفی محصولات

برند کلیر ساخت کجاست | تاریخچه این برند را بشناسید

برند کلیر ساخت کجاست

یکی از برند های بسیار مطرح در زمینه محصولات پوست و مو CLEAR است. برندی که به خصوص پس از تبلیغات کریستیانو رونالدو فوتبالیست معروف بسیار بیشتر شناخته شده است. این برند اما پیش تر از این ها هم بوده است و خیلی سال است که در این زمینه فعالیت می کند. اما برند کلیر ساخت کجاست و اصلا از کجا آمده است. برندی که این روزها در خیلی از فروشگاه ها هم آن را می بینیم. برندی که در خیلی از کشورهای دیگر نیز به مصرف می رسد. در این مطلب می خواهیم به اختصار به این موضوع بپردازیم.

برند کلیر ساخت کجاست و از کجا آمده است

اولین بار در چه کشوری تولید شد

این برند برای اولین بار در کشور فرانسه تولید شده است. کشور فرانسه یکی از کشورهایی است که همیشه در زمینه محصولات پوست و مو مطرح بوده است. اگر در مورد خیلی از برند های مطرح تحقیق کنید خواهید دید که برای اولین بار در فرانسه تولید شده اند. پس متوجه شدیم که اصل برند کلیر ساخت کجاست اما این همه قضیه نیست. این برند این روزها در خیلی کشور های دیگر هم تولید می شود. در واقع Clear نیز مثل خیلی برندهای دیگر این روزها تنها تحت لیسانس کشور فرانسه تولید می شود. کشورهای دیگری چون ترکیه، عمارات و خیلی جاهای دیگر نیز محصولات این برند را تولید می کنند. تفاوت خیلی کمی بین محصولات تولید شده تحت عنوان Clear با یکدیگر وجود دارد.

برند کلیر ساخت کجاست و در چه شرکتی تولید می شود

گفتیم که این برند ریشه فرانسوی دارد. اولین بار در کشوری فرانسوی تولید شده است. یک شرکت بریتانیایی – هلندی ( Unilever ) برای اولین بار به تولید محصولات مراقبت از مو با برند Clear پرداخته است. این شرکت در سال 2000 کارش را شروع کرد. به تدریج تیراژ تولیداتش را بالا برد. محصولات برند کلیر به سرعت مورد توجه قرار گرفتند. به همین خاطر به سرعت به کشورهای دیگر نیز صادر شدند. پس از چند سال نیز طی توافقات این شرکت با کشورهای دیگر قرار بر این شد که برند Clear توسط شرکت های دیگری در کشورهای دیگر هم تولید شود. 

موفقیت شامپو کلیر و آوازه این برند

شامپوهای برند Clear با تمرکز بر درمان شوره تولید شدند. یعنی این شرکت شروع به تولید شامپوهایی کرد که به صورت تخصصی به درمان شوره های سر می پرداختند. تنوعی این چنین هرگز در برند های دیگر دیده نشده بود. شما هر مویی داشتید با هر جنسی می توانستید مدل های بسیار عالی را در بین محصولات Clear پیدا کنید. محصولاتی که به سرعت به دلیل کیفیتی که داشتند مورد استفاده قرار گرفتند. هر کسی با هر بار استفاده از محصولات این برند به مشتری دائمی آن تبدیل شد. به همین خاطر تولیدات این برند همیشه با تیراژ بالا صورت می گرفت. آوازه این برند امروزه دیگر در کل دنیا پیچیده است. در بسیاری از کشورها در قفسه های فروشگاه هایشان شامپوهای بسیار عالی برند Clear دیده می شود.

دیدگاهی در مورد “برند کلیر ساخت کجاست | تاریخچه این برند را بشناسید

  1. المیرا گفت:

    مرسب از مطالب خوبتون درباره شامپو کلیر اصل . به نظر شما کلیر ایرانی کیفیت لازم رو داره؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده. بله تفاوتی نداره. با همون ترکیبات هست و تحت لیسانس تولید میشه. یعنی چیزی بهش اضافه یا کم نمیشه. فقط در ایران تولید میشه. بسیاری از برندها این کار رو می کنن که هزینه محصولشون تو کشورهای دیگه کمتر دربیاد و راحت تر فروش بره.

  2. المیرا گفت:

    ممنونم از مقاله خوب شما درباره شامپو کلیر اصل . واقعا پیدا کردن محصول اصلی خیلی سخت هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *