اخبار و مقالات کرونا

عدم اجبار مراکز خرید به استفاده از ماسک

عدم اجبار فروشگاه ها به ماسک زدن

حتما متوجه شده اید که مدتی است خیلی ها ماسک نمی زنند. همین مردمی که بدون ماسک جرات نداشتند تا سر کوچه بروند حال بدون نگرانی در خیابان ها قدم می زنند. این درحالی است که هنوز به صورت رسمی پایان کرونا هم اعلام نشده است. در حال حاضر شاهد عدم اجبار فروشگاه ها به ماسک زدن هستیم. دیگر به راحتی حتی بدون ماسک می توانید در بسیاری از مراکز خرید بزرگ حتی سر پوشیده ها تردد کنید. دیگر در خیلی جاها خبری از تست های اولیه کرونا وجود ندارد. خیلی از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ به کمک یک تب سنج مطمئن می شدند که مشتریان خطر چندانی ندارند. اما این افراد که خیلی هایشان مدتی هم تنها با این عنوان شغلی استخدام شده اند حال بی کار روی صندلی هایشان نشسته اند. نگرانی از بابت کرونا وجود ندارد. حداقل در بسیاری از افراد وجود ندارد و یا بسیار کم وجود دارد.

عدم اجبار فروشگاه ها به ماسک زدن نوید بخش خبرهای خوبی است. این که روزهای سختمان را گذراندیم. روزهایی که دوری همدیگر را تحمل کردیم. در خانه نشستیم و با استرس کرونا زندگی کردیم. کرونا خیلی هایمان را تنها و غم زده کرد. این ویروس کوچک منحسوس که کل دنیا را درگیر کرد روزهای آخرش را می گذراند. دیگر آمار فوتی ها در خیلی کشورها به صفر رسیده است. حتی در ایران هم چند روز متوالی بدون فوتی بوده ایم. ای کاش دیگر هیچ کس در هیچ کجای دنیا جانش را در اثر این ویروس از دست ندهد. خوشحالیم که دوباره و البته بدون نگرانی می توانیم به مراکز خرید برویم. دست عزیزانمان را بدون نگرانی بگیریم و گردش کنیم. این عدم رعایت ها این بار خوشحال کننده است. و نشان می دهد که کرونا کمرنگ تر شده است. و امیدواریم رنگش را به طور کامل از دست بدهد و نابود شود.

چه روزهایی را با ماسک های سخت در گرما و سرما گذراندیم. ماسکهای چند لایه و یا چند ماسک سه لایه روی هم استفاده کردیم. تمام شد این روزها و حال می توانیم بدون نگرانی در مراکز خرید پرسه بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *