معرفی محصولات

برند میسویک ساخت کجاست

برند میسویک ساخت کجاست

خیلی از ما دوست داریم بدانیم محصولاتی که استفاده می کنیم ساخت چه کشوری است. محصولات قدیمی واردتی را خیلی هایمان می شناسیم. اما به تازگی شاهد برندهایی هستیم که هر روز وارد فروشگاه ها می شوند. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم برند میسویک ساخت کجاست و داستانش از چه قرار است. برندی که به یکباره در همه فروشگاه ها نیز موجود و قابل خرید است. حتی خیلی از سوپر مارکت ها نیز این برند را دارند. این برند به یکباره کل بازار را در دست گرفت و اتفاقا خیلی هم موفق بود. چرا که استقبال خوبی از آن شده بود.

این برند در اصل متعلق به یک شرکت آمریکایی است. اما شاید برای شما سوال باشد که پس چرا این محصول این قدر ارزان قیمت است. دلیلش این است که این برند حق تولیدش را به یک شرکت ایرانی واگذار کرده است. در واقع میسویکی که در ایران می بینیم همان ترکیبات نمونه خارجی را دارد. اما یک شرکت ایرانی تولیدش را به عهده گرفته است. به همین خاطر هم قیمت تمام شده خوبی دارد. نمی توان از این گذشت که بسیاری از هزینه ای که برای خریدن یک کالای وارداتی پرداخت می کنیم در واقع هزینه اصلی آن کالا نیست. بلکه هزینه هایی است که جهت ارسال آن به قیمت تمام شده اضافه شده است. اما این روزها خیلی شرکت ها به دلیل همین موضوع مدل کاری شان را تغییر داده اند. با دادن نمایندگی تولید به کشورهای دیگر می توانند محصولاتشان را با قیمت بسیار عالی به کشورهای دیگر به فروش برسانند. در کنار این که از دردسر تولید رها می شوند. در کنارش سود خوبی هم می کنند. پس حال دیگر می دانید برند میسویک ساخت کجاست و اصالتش چیست. در اصل برندی آمریکایی است. اما نمونه ای که در بازار ایران می بینیم تولید کشور خودمان است. البته با همان ترکیبات و همان کیفیت اما با قیمت تمام شده خیلی کمتر.

محصولات برند Misswake بهداشتی هستند. کالاهای مراقبت از دهان و دندان جزو اصلی ترین هایشان است. خمیر دندان میسویک با تنوع گسترده در مدلهای سفیدکننده، کامل و روزانه پر طرفدارترین محصول این برند است. دهانشویه های بسیار عالی و جالب نیز توسط Misswake تولید می شود. این برند محصولاتش را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان تولید کرده است. خمیردندانهای طعم دار برای بچه ها و محصولات تخصصی برای بزرگسالان با کیفیت بسیار بالا توسط Misswake تولید می شود. این محصولات را می توانید به راحتی از فروشگاه های اطرافتان بخرید. این برند کیفیت خیلی خوبی دارد. در کنار این که قیمت تمام شده اش نیز بسیار مناسب است.

برند میسویک با تولید خمیر دندان پمپی در زمینه محصولات مراقبت از دهان و دندان انقلابی عظیم به وجود آورد. این مدل بسته بندی پیچیدگی خاصی نداشت. اما به دلیل ابتکار در تولید بسیار مورد توجه قرار گرفت. این برند خمیردندانهای جدیدش در مدل بسته بندی پمپی را با دو حجم مختلف و برای کودکان و بزرگسالان تولید کرده است. 

دیدگاهی در مورد “برند میسویک ساخت کجاست

  1. ناشناس گفت:

    بنظرم یکی از با کیفیت ترین خمیر دندان هایی که من استفاده کردم.از نمونه های خارجی فعلی تو بازار یه سرو گردن بالاتره.فقط از کرست اورجینال که گیر نمیاد شاید ۱۰ درصد یا کمتر ضعیف باشه

  2. سي سي گفت:

    چرا به مردم دروغ می گید! من دهان شویه میسویک خریدم مه با در پلمپ شده و تازیخ مصرف تا سال ١۴٠٣ فاسد شده! هر چقدر سرچ می کنم هیچ سایت یا شرکت یا آدرسی که نماینده ی معتبر این برند باسه در ایران وجود نداره! شما در برابر این اطلاعات غلطی که به مردم می دین مسئولید و متهم!

    1. مدیر سایت گفت:

      دوست عزیز بابت تجربه بدتون متاسفیم. مشخص نیست که دهانشویه ای که خرید کردید در مغازه و فروشگاه توی چه شرایطی نگهداری شده و احتمالا همین شرایط باعث خرابیش شده. توجه بفرمایید که ما تولید کننده نیستیم ما فقط یک مجموعه پزشکی هستیم که برخی برندها رو به فروش می رسونیم. میسویک هم توسط شرکت سیلانه سبز در ایران تولید میشه و طبق همون فرمول هستش.

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    برای اخذ. نمایندگی میسویک راهنمایی میفرمایید

  4. سیروس گفت:

    من دهان شویه گرفتم کلا غدد بزاق دهنم مسدود شد بهتره برید عنبر نسارا بسته بندی کنید بفروشید از سرتون زیاده

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست خوبم. بابت تجربه بدتون متاسفیم. ما تولید کننده کالا نیستیم. فقط اطلاعات کلی در موردش در سایتمون نوشتیم. مدت محدودی توسط ما نیز به فروش می رسید. ظاهرا پارت خاصی از تولید این محصول مشکل داشته. چون بیشتر کاربران و خریداران راضی بودند.

  5. محسن گفت:

    من از ابتدا از مشتریان ثابت خمیردندان میسویک بودم، چون در فرمول آن ترکیب سولفور وجود نداشت، ولی متاسفانه اخیرا فومول آن تغییر کرده و سدیم لوریل سولفات به فرمولاسیون اضافه شده که آلرژی زایی آن برای بخش زیادی از مصرف کنندگان اثبات شده است و بعضا به شدت واکنش ایجاد می کند.
    مگر فرمول منحصر بفرد قبلی چه عیبی داشت؟اگر هزینه بالایی دارد در قیمت نهایی لحاظ فرمایید.ممنون

  6. رامین گفت:

    من امروز یک عددخمیردندان میسویک خریدم قیمت خورده شصت وپنجهزارتومان ،ابتدابعلت گرانی گذاشتم سرجاش که نخرم ولی چون لازم داشتم برداشتم همراه بقیه اجناس خریداری شده حساب کردم دیدم بیست وهفت هزارتومان حساب کرده اولادرشش ظلع این محصول به اندازه یک کتاب بفارسی وانگلیسی توضیحات بیفایده نوشته شده چون بسیارریز وبازبان انگلیسی است هیچ ارزشی ندارددومٱچراقیمت محصول رادرمحل نامناسب روی نوشته های قبلی بصورت مخدوش بدون مشخص کردن قیمت مصرف کننده درج میکنندباوجودیکه قیمت فروش کمترازنصف قیمت درج شده است اصلٱ ازاین خریدراضی نبودم چون بنظرمیرسد هیچ صداقتی بامصرف کننده نداشته اندضمنابهتره بجای آنهمه روده درازی بیفایده نام وادرس وشماره تلفن وقیمت مصرف کننده درمحل مناسبی درج بشه وبه تلفن مصرف کننده پاسخ لازم داده شودشایدعلت همه اینها هرج ومرج دربازاروعدم توانایی مسئولین درامرکنترل تولیدوتوزیع میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *