اخبار و مقالات کرونا

عبور کرونا از دستکش های نایلونی

قابلیت عبور کرونا از دستکش های نایلونی

یکی از دستکش هایی که همه ما بارها دیده ایم و با آن کار کردیه ایم دستکش نایلونی است. این دستکش ها جنسی درست مانند نایلون های کیسه فریزر دارند. همچنین ساده هستند. اندازه بزرگ آنها باعث شده که هر کسی و با هر سایزی بتواند از آنها استفاده کند. دستکش های نایلونی را در هر جایی دیده ایم. هر کسی می تواند برای کارهای عمومی از آنها استفاده کند. اما آیا این دستکش ها می توانند از ما در برابر ویروس خطرناک کرونا نیز محافظت کنند؟ در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع می پردازیم.

امکان عبور کرونا از دستکش های نایلونی

آیا امکان عبور کرونا از دستکش های نایلونی وجود دارد؟

دستکش های نایلونی آزاد هستند. یعنی به دست نمی چسبند. به همین دلیل برای جلوگیری از کرونا مناسب نیستند. همچنین جنس این دستکش ها به گونه ای است که ویروس می تواند در آن نفوذ کند. به همین دلیل توصیه می شود از این دستکش ها تنها برای همان کارهای عمومی استفاده نمایید. دستکش های از جنس نایلونی یا همان دستکش یکبار مصرف خودمان نمی تواند به عنوان سدی در برابر ویروس خطرناک کرونا عمل کند. این دستکش ها کاربرد پزشکی ندارند. یعنی برای محیط های آلوده میکروبی و ویروسی و شرایط فعلی که کرونا رایج است مناسب نیستند.

بهترین دستکش در برابر کرونا کدام است؟

بهترین دستکش در برابر کرونا ویروس، دستکش لاتکس است. این دستکش به صورت تخصصی برای محیط های آلوده میکروبی و پر از ویروس ساخته شده است. جنس این دستکش ها به گونه ای است که کرونا به هیچ عنوان امکان رد شدن از آن را ندارد. طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده تا به حال کرونا نتوانسته از بافت این دستکش ها عبور نماید. به همین دلیل پیشنهاد می شود که در محیط های عمومی و خارج از منزل حتما از این دستکش ها استفاده نمایید. این دستکش ها امکان انتقال ویروس را به حداقل می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *