معرفی محصولات

معرفی ماسکهای شرکت PAVAN TEB

معرفی ماسک PAVAN

در این مطلب تصمیم داریم تا ماسکی ایرانی را به شما معرفی کنیم. ماسکی که سابقه تولید آن تقریبا به زمان پیدایش کوید نوزده بر می گردد. اما در همین مدت توانسته با رعایت استاندارد های لازم یک محصول بسیار با کیفیت را به بازار کالای پزشکی ایران عرضه کند. معرفی ماسک PAVAN و ویژگی های آن موضوع این مطلب ماست. این ماسک ویژگی های خاصی دارد که باعث شده استفاده کننده با آن راحت باشد. در عین حال نیز یک محصول کارآمد برای پیش گیری از آلودگی به وسیله میکروارگانیسم ها از جمله ویروس کرونا به حساب می آید.

ماسک های شرکت PAVAN از نوع سه لایه ای هستند. هرچند بعید نیست این تولید کننده در آینده حتی ماسک سه بعدی را هم تولید کند. اما در زمان انتشار این مطلب ماسک پاوان طب تولیداتش در دسته ماسکهای سه لایه ای محدود می شود.

برای تولید این ماسک از لایه های اسپان باند بسیار لطیف استفاده شده است. نرمی و لطافت اسپان باندهای این ماسک که لایه های رویی و زیرین هستند باعث می شود که با آن احساس راحتی زیادی داشته باشید. لطافت این لایه ها از بروز آلرژی و حساسیت های پوستی جلوگیری می کند.

گرماژ ملت بلون ها که لایه های میانی این ماسک هستند 25 است. این گرماژ یک استاندارد با کیفیت رو به بالاست. به همین خاطر این محصول ایرانی فیلتراسیون خیلی خوبی دارد. می توانید از این ماسک برای پیش گیری از کرونا استفاده کنید. همچنین این ماسک یک کالای مطلوب برای استفاده در محیط های بیمارستانی و درمانی می باشد که آلودگی بالایی دارند. این ماسک تا به حال توسط پزشکان زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. خوشبختانه مشتریان نیز از آن رضایت داشته اند.

معرفی ماسک PAVAN توسط کارشناسان کنترل کیفیت محصولات پزشکی به عنوان یک کالای استاندارد نشان از کیفیت بالای آن و عملکرد و راحتی فوق العاده در حین استفاده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *