اخبار و مقالات کرونا

وضعیت کرونا 2 آبان 99 ایران

وضعیت کرونا 2 آبان ایران

این روزها کرونا به مبحث داغ و مهم همه اخبارها تبدیل شده است. بسیاری از ما هر روز وضعیت مبتلایان و بهبود یافتگان را بررسی می کنیم. به امید این که با آمار کاهش مبتلایان خوشحال شویم. وزارت بهداشت هر روز آماری از شمار مبتلایان و افراد مشکوک به این بیماری اعلام می کند. نگاهی به وضعیت کرونا 2 آبان ایران می اندازیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، سرکار خانم سیما لاری آماری را در این باره اعلام کرده است. وی اعلام کرده است که 6 هزار و 334 بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران شناسایی شده است. از این تعداد دو هزار و دویست و چهارده نفر در بیمارستان بستری شده اند. متاسفانه این آمار بسیار ناراحت کننده بوده است. سرکار خانم سیما لاری اعلام کرده است که در این 24 ساعت، یعنی از یکم تا دوم آبان ماه 99 در ایران 335 نفر فرد مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

خوشبختانه بسیاری از مبتلایان نیز بهبود پیدا کرده اند. تا به حال 446 هزار نفر از افراد مبتلا به کرونا نیز بهبود یافته اند. تعداد 4900 نفر نیز در وضعیت شدید و بسیار وخیم به سر می برند.

سرکار خانم لاری تعداد آزمایشات کرونایی را نیز تعداد چهار ملیون عنوان کرده است. اما او گفت با توجه به توصیه های ایمنی وضعیت کرونا 2 آبان ایران بسیار بد بوده است. اما امید است با توجه به رسانه ای شدن و خطرناک بودن پیک بعدی این تعداد بسیار کمتر باشد.

پس از طرح جریمه کردن مردم در اماکن عمومی نیز رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار بیشتر شده است. این موضوع قدری امیدوار کننده بوده است. در حال حاضر استفاده از ماسک سه لایه و مواد ضدعفونی کننده پس از آلودگی دست مهم ترین راه پیشگیری از کرونا به شمار می روند. امید به این که به زودی شاهد مرگ هیچ کس به خاطر کرونا نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *