عمومی

آشنایی با گیاه ماریانا و خواص آن

خواص گیاه ماریانا | آشنایی با گیاه ماریانا

گیاه ماریانا یک گیاه فوق العاده برای بانوان است. استفاده از ماریانا سابقه طولانی در تاریخچه ما دارد. در کتاب های تاریخی ابوعلی سینا در مورد گیاه ماریانا بسیار نوشته شده است. برای درمان بسیاری از مشکلات و ناراحتی های زنانه از این گیاه بهره می گرفته اند. در این مطلب به خواص گیاه ماریانا می پردازیم.

گیاه ماریانا در طب سنتی

این گیاه یک گیاه بوته ای شکل وحشی است. بیشتر در مناطق کوهپایه ای می روید. ماریانا فاقد گل و دارای برگ های سبز کشیده است. در زمان های گذشته از این گیاه برای درمان برخی مشکلات زنانه استفاده می شده است. بسیاری از زنانی که پس از زایمان به مشکل گشادی واژن دچار می شدند با نشستن در جوشانده این گیاه درمان می شدند. همچنین برای درمان کیست و قارچ های داخل تخمدان از این گیاه استفاده می کردند.

گیاه ماریانا

برخی مشکلاتی که با گیاه ماریانا درمان می شود

درمان گشادی واژن

مهمترین و جالب ترین خاصیت گیاه ماریانا تنگ کنندگی واژن آن هم در زمانی بسیار کوتاه است. از این گیاه می توان برای برطرف کردن مشکل گشادی واژنی که در اثر زایمان، افزایش سن و… رخ داده است استفاده کرد. اثر گذاری ماریانا برای حل این مشکل بسیار سریع است. در مدتی خیلی کم شاهد تاثیر فوق العاده این گیاه جادویی خواهید بود.

درمان کیست

ماریانا می تواند کیست های داخل تخمدان را نیز درمان کند. بسیاری از پزشکان این روزها برای درمان کیست از این گیاه استفاده می کنند. امروزه داروهای زیادی نیز با این گیاه ساخته شده است. این داروها که بر پایه همین گیاه ساخته می شوند قادرند با استفاده از خواص ضد میکروبی ماریانا انواع کیست را درمان نمایند.

تنظیم ترشحات

گیاه ماریانا می تواند هورمون های زنانه را تنظیم نماید. به همین دلیل باعث می شود که میزان ترشحات تنظیم شود. ترشحات زیاد و دارای بوی نامطبوع، ترشحات زردرنگ و قارچی به وسیله ماریانا تنظیم می شوند.

محصولات جدید بر پایه ماریانا

امروزه با آشنایی با طب سنتی و علم به خواص گیاهان، داروهای زیادی ساخته شده است. یکی از محصولات حرفه ای که با استفاده از ماریانا ساخته شده است یک شیاف است که به صورت واژینال استفاده می شود. شیاف ماریانا که با استفاده از ماریانای طبیعی ساخته می شود قادر است در مدت زمان کوتاهی واژن را جمع و سفت کند. بسیاری خانم ها قبل از رابطه جنسی و به منظور لذت بیشتر از این شیاف گیاهی استفاده می کنند. این شیاف قادر است که قارچ ها و میکروب های داخل واژن را نیز از بین ببرد و داخل واژن را پاکسازی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *